Inlägg från: Ninakarolina |Visa alla inlägg
  • Ninakarolina

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Girlheart89 skrev 2011-03-28 18:18:01 följande:
    kanske har ändrat/råkat ändra inställningar på kameran?:/
    Men då är de bara att glömma haha jag har ingen aning om tektiska saker och inte sambon heller haha. Men ska prova ta en ny bild på sakerna jag skulle lägga upp och kolla om de är fel på den bilden bara, för hiunden är tagen med samma saker typ kortet efter bara :S.
  • Ninakarolina
    Tejj skrev 2011-03-28 19:46:11 följande:
    Hahahahahahaha.... så söt.... jag dööööööör =)
    Jaaa visst är hon bedårande :D.
    alexander2011 skrev 2011-03-29 10:50:00 följande:

åh vad mysigt med magar Solig

Är5 det bara jag som stör mig på att alla måste ta på ens mage!! jag börjar tycka det är lite jobbigt. Och när man träffar folk då går blicken först till magen,sen ögonen haha. visst är det roligt samtidigt men ibland blir det förmycket.

Idag vecka 18+1

Trodde aldrig jag skulle tycka de va jobbigt, men nu börjar folk ta och inte fråga innan :S, kan väl säga " får jag känna" åt minstånne och inte bara " haha här va vi gravidada" fy vill nästan säga som hon på sol sidan " men visst du, känn på bara de är ändå inget barn där inne de är bara livmodern som är kvar, men visst känn på du bara" haha. 
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-03-29 10:57:46 följande:
    ASG hahaha hade varit så j-la kul o bara fått se ens min om en hade sagt så haha.
    Jo men det e faktiskt tröttsamt. Inte går folk och tar på ens mage annars så och det skulle jag inte acceptera så varför tror alla att det är så accepterat just nu. de kan ju som du säger- fråga först. jag känner mig inte direkt vacker just nu när jag har gått upp ca 6-7 kg redan och att folk ska ta på ens mage gör inte saken bättre. så känner jag iaf :S
    Jag har säkert gått upp samma, känner mig som en floodi ( flodhäst) haha. Måste införskaffa nyakläder känner ja.

Ska sitta med en elflugsmälla, och den som gör utan lov den ska jag BRÄNNA :D. 
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-03-29 12:59:18 följande:
    hahaha Skrattande

Ja jag måste införskaffa lite mer inte ens en del av mina mjukisar passar :S beställde ialla fall en amningsbh på lindex.se 200:- jättefin i spets. och en annan bh + matchande trosor.
    Mina bhar har börjat bli för små i omfånf och måste nog ha en kupa större. hoppas detta passar bara annars blir jag besviken. hmm inte gratis att vänta barn haha. känner mig som en flodhäst men sambon tycker om att det finns mer att ta på men jag var lite mullig sen innan så det kan bli svårt o bli av med detta men jag får väl skylla mig själv. jag äter inte det nyttigaste kanske. borde äta mer grönt men äter det jag känner för och när jag bli nhungrig hahaha. ibland hinner det knappt gå 4 timmar innan magen knorrar igen.

till sommaren ska jag köpa en barnpool såndär uppblåstbar o ligga i o svalka mig under en parasol för jag tänker inte bada ofentligt hahaha. kommer ligga som en strandad val i sommar
    Jag hade mage innan, har inte vart mullig så men magen har aldrig vart helt platt :), och nu jaa nu är man ju gravid haha, men jag ska då vara på badstranden i sommar haha, va fasen slippa dra in magen du är gravid va fasen :D, sen om jag blir kollosal över helakroppen då kanske jag kör på en hemma pool :d.
  • Ninakarolina
    idaharju skrev 2011-03-29 15:24:20 följande:
    tack :)
    JAG RÖSTAR LÄTT PÅ 2:AN !!!

Hur vacker var inte den, vart kan man köpa en sån fin klänning? vill med vara fin i sommar, fast jag ska inte på bal ;D. 
  • Ninakarolina
    Speck skrev 2011-03-29 17:55:04 följande:

Hm, här är en till, att folk kommenterar den kan jag ta, men däremot när de ska fram o klappa... att familjen gör det är ju en sak - men arbetskollegor? Njaaaaa... Och sen finns de en på jobbet, jag känner honom inte, inte mer än artighetspratat med honom, men ända sen jag "outade" att jag är gravid så tittar han på mig helskumt och han kommer fram till mig och säger att "riktigt skimrar, det är så härligt att titta på dig".. EEEEEUUUUHHH... Känns asslemmigt och varje gång vi passerar varann i korridoren så ler han o glor.. ick.

Haha, ja men jag vet själv attg jag brukar le mot gravida fast jag inte är gravid haha, blir nått fel :). Men jaa man behöver kanske inte säga sådär om man inte står än nära :S. Familjemedlemmar och vänner för gärna ta hur mycket dom vill, men inte folk ja knappt känner, jobb kollegor som man knappt pratar med m.m.

Där vill jag ha elflugsmällan! 
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-03-29 18:50:52 följande:
    haha nskämt åt sido. klart jag ska vara på stranden men vd f-n ska en ha på sig? tankini eller vad eter det eller ska en våga köra på en bikini med hipsters? vettifan
    Haha, jag har fått bröst änterligen i mitt liv, men då ska jag få blåbristningar, fy fan va de ser ut :S. 

jag ska ha vanlig bikini om jag ryms i nån haha :D. 
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-03-29 20:23:52 följande:
    Haha det är inte det värsta, jag har blivit så hååårig på magen att jag kommer se ut som en gorilla på stranden haha Sambon bara mobbar och skrattar åt mig den jäveln. Håller nog på att få bristningar med men det borde väl håret täcka då så det inte syns haha Fy faaan för dessa hormoner alltså Katt
    Haha, ja de är illa att vara gravid för kroppen :D. får hoppas dom bleks, dom är inte djupa. Ingen på magen än, får hoppas att man slipper där :S.
    alexander2011 skrev 2011-03-29 21:59:42 följande:
    nej :s redan åh men som sagt det e inte annan än du o sambon som ser det ändå. de bleknar med tiden. väntar bara på bristningar vid magen :S tror mig ana att det börjar komma en röd bristning vid höften redan :S

jaaa redan, fy..! hoppas inte jag får på magen. De sägs ju att de är ärftligt, ingen i släkten har typ... :S hoppas bara de blev på mina russin till bröst so tvärväxte :S.
  • Ninakarolina
    Mickan skrev 2011-03-31 03:08:14 följande:
    Laddar upp mina 2 3D bilder jag fick extra för att vi är militär!!! Hur glad blir man inte då! I USA är det en stor fördel att vara militärfamilj alltså!!! Men här är mitt lilla underverk! Han rörde på sig konstant och hjärtljudet låg på 138slag/minut! Har pappas näsa men ser ut att få min ansiktsform nertill! Oj så spännande detta är!!! 

Men vad roligt med 3D jag vill med, fick inte se i 3D på mitt rul, tydligen är de som ett lotto där jag bor, om man får rätt rum eller inte där 3D maskinen finns :(.
    Men jag ska göra  ett privat i vecka 30 :P.

Fina bilder föresten :). 
  • Ninakarolina

Fått jätte mycket fina saker :)
    Hoppas de är en tjej där inne nu bara haha :D.
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011