Kan du få fontänorgasm?
Det är min fru som undrar hur vanligt det är att kvinnor får fontän(sprut)orgasm, på egen hand eller med hjälp från någon.
Det är min fru som undrar hur vanligt det är att kvinnor får fontän(sprut)orgasm, på egen hand eller med hjälp från någon.
Får tyvärr inte orgasm alls, så en fontänorgasm finns verkligen bara i fantasin!
Jag startade en likadan omröstning för ett par veckor sedan, kika om du kan hitta den så får du en hel del svar där också
Har aldrig fått någon, vet inte hur jag skulle bete mig för att kunna få en heller... måste väl vara om man blir extremt våt och typ krampar ihop där nere så det sprutar ut?
Det pratas mkt sex å sånt bland mina tjejkompisar och jag vet 1 tjej som fått en fontänorgasm 1 endaste gång...Så jag tror inte det är så vanligt...
Ja. det kan jag få lätt men jag tycker det är så djävla äckligt att jag har slutat få orgasm alls.
Vet inte vad det är ens? Sprutande "nåt"??
Nä, klarar mig nog utan det oxå
Hejsan!
Jag är över 40 år och det är efter det att jag fyllde 40 som jag har upplevt fontänorgasmer. Jag har haft några förhållanden efter 40 men et är bara en kille jag fått fontänorgamser med. Vet egentligen inte varför då jag inte kan säga att själva sexet har varit bättre eller sämre på något vis. Det som möjligen har skett är att man har blivit mer avslappnad desto äldre man har blivit, dvs är inte rädd för att göra bort sig, man vågar ta för sig mera och självklart också ge mer.
Men jag tror inte på att försöka "jaga" efter en fontänorgasm. Jag kan nog säga att "vanliga" orgasmer är minst lika upphetsande.