• Anonym (nedsprutad make)

Kan du få fontänorgasm?

Det är min fru som undrar hur vanligt det är att kvinnor får fontän(sprut)orgasm, på egen hand eller med hjälp från någon.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du få fontänorgasm?
  • Anonym (fått)
    Anonym (???) skrev 2011-01-30 07:50:47 följande:
    Vet inte vad det är ens? Sprutande "nåt"??
    Ja det sprutar ut fullt med vatten så att det blir plaskblött på madrassen.
  • Anonym (MiniMe)
    Anonym skrev 2011-01-30 08:47:11 följande:
    haha, en myt i sex världen
    Kan du få tro om det får dig att må bättre, det viktiga är inte vad du tror, utan vad vi som får det vet
  • Anonym

Jag får fontämorgasmer nästan varje gång vi har sex och gillar det skarpt. Jag kan få nästan hur många som helst på raken. När jag får vanlig orgasm blir jag lite känslig där nere och den värsta kåtheten lägger sig en stund men med fontämorgamserna vill jag bara ha mer och mer ( min man älskar det=))

• Anonym
    Anonym (MiniMe) skrev 2011-01-30 09:16:09 följande:
    Kan du få tro om det får dig att må bättre, det viktiga är inte vad du tror, utan vad vi som får det vet
    haha, bara retades med "myten" vist är det härligt. men nog inte så vanligt, så vi som har vatt med om det ska va riktigt glada.
     men problemet är att det är svårare att hålla tillbaka det, inte alltid det passar riktigt men fontänorgasm
  • Anonym

Nej, och det är jag glad för. Jag skulle verkligen inte vilja ha såna orgasmer. De verkar så äckliga och meckiga att jag förmodligen skulle undvika sex p.g.a. dem.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-30 09:41:36 följande:
    Nej, och det är jag glad för. Jag skulle verkligen inte vilja ha såna orgasmer. De verkar så äckliga och meckiga att jag förmodligen skulle undvika sex p.g.a. dem.
    haha, tänk om vi killar skulle tänka så. usch vad äcligt att det sprutar vid orfgasm, nä fy för sex;) haha, tror ingen vill va med om total sex vägran hos alla killar.
     tycker gott du ska försöka dig på det hela. lättas att nå vid kraftig pullning med så många fingrar det bara går
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-01-30 09:44:44 följande:
    haha, tänk om vi killar skulle tänka så. usch vad äcligt att det sprutar vid orfgasm, nä fy för sex;) haha, tror ingen vill va med om total sex vägran hos alla killar.
     tycker gott du ska försöka dig på det hela. lättas att nå vid kraftig pullning med så många fingrar det bara går
    Jag vill verkligen inte ha någon. Jag skulle bli besviken om jag fick en sån (och riktigt äcklad om en tjej jag hade sex med fick en - ja, jag är bisexuell).
    För övrigt tycker ganska många tjejer att sperma är ett nödvändigt ont (merparten av mina tjejkompisar tycker att det är rätt motbjudande och krångligt). Men jag antar att porren har hjärntvättat er till att tro att vi ääääälskar det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-01-30 09:48:48 följande:
    Jag vill verkligen inte ha någon. Jag skulle bli besviken om jag fick en sån (och riktigt äcklad om en tjej jag hade sex med fick en - ja, jag är bisexuell).
    För övrigt tycker ganska många tjejer att sperma är ett nödvändigt ont (merparten av mina tjejkompisar tycker att det är rätt motbjudande och krångligt). Men jag antar att porren har hjärntvättat er till att tro att vi ääääälskar det.
    haha, man behöver inte spruta så det hamnar där det är till besvär, lite kontroll får man ha på sin utlösning.
  • Vassandra

Nej, fontän är inget jag lyckats med.

Svar på tråden Kan du få fontänorgasm?