• Anonym (nedsprutad make)

Kan du få fontänorgasm?

Det är min fru som undrar hur vanligt det är att kvinnor får fontän(sprut)orgasm, på egen hand eller med hjälp från någon.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du få fontänorgasm?
  • Anonym (fått)
    Anonym skrev 2011-01-30 08:47:11 följande:
    haha, en myt i sex världen
    Ren och skär avundsjuka för att man själv inte fått det eller inte varit med en tjej som fått fontänorgasm. Det är nog säkert en myt att det kommer ut spermier från män när de har sex.
    Anonym skrev 2011-01-30 09:41:36 följande:
    Nej, och det är jag glad för. Jag skulle verkligen inte vilja ha såna orgasmer. De verkar så äckliga och meckiga att jag förmodligen skulle undvika sex p.g.a. dem.
    Ser ut och som vatten och luktar inget, vad är meckigt med det?
  • Anonym (Igår)

Haha jag fick det för första gången i mitt liv IGÅR! Jag fattade inte ens att jag fått det förens jag såg lakanet!  Men det var såå mycket skönare än någonsin?! Men eferåt skämdes jag något enormt!!!

• Lollilock

Japp, får det ofta.
     Love it

• Jennie med ie
    Anonym (Igår) skrev 2011-01-30 21:53:59 följande:
    Haha jag fick det för första gången i mitt liv IGÅR! Jag fattade inte ens att jag fått det förens jag såg lakanet!  Men det var såå mycket skönare än någonsin?! Men eferåt skämdes jag något enormt!!!
    Varför skämdes du, tror du?
  • Anonym (Igår)
    Jennie med ie skrev 2011-01-30 22:07:23 följande:
    Varför skämdes du, tror du?
    Jag skäms fortfarande.. just därför att det sprutade.. kände och känner mig äcklad. MEN det var väldigt skönt.
  • Anonym (fått)
    Anonym (Igår) skrev 2011-01-30 22:12:35 följande:
    Jag skäms fortfarande.. just därför att det sprutade.. kände och känner mig äcklad. MEN det var väldigt skönt.
    Varför äcklad? Jag fattar verkligen inte hur man kan känna sig äcklad. Då borde väl män också känna sig äcklade? Eller det kanske är precis de gör?
  • Anonym (Igår)
    Anonym (fått) skrev 2011-01-30 22:20:20 följande:
    Varför äcklad? Jag fattar verkligen inte hur man kan känna sig äcklad. Då borde väl män också känna sig äcklade? Eller det kanske är precis de gör?
    Det är väl det som är själva grejen.. killar sprutar, tjejer gör det inte. Eller joo tydligen ;)
  • Anonym (MiniMe)
    Anonym (Igår) skrev 2011-01-30 22:52:46 följande:
    Det är väl det som är själva grejen.. killar sprutar, tjejer gör det inte. Eller joo tydligen ;)
    Dom allra flesta män gillar att ge en kvinna fontänorgasm, det är en extra bekräftelse på att dom verkligen lyckats göra det skönt för kvinnan Du har inget att skämmas för! Njuuuuut istället!!
Svar på tråden Kan du få fontänorgasm?