Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

Kan du få fontänorgasm?

Aldrig fått, och är nog rätt glad att jag inte fått det. Nog för att jag kan vara nyfiken på hur det känns men extra "kladd" i sängen är inget som lockar.

• Jennie med ie
    Anonym (Igår) skrev 2011-01-30 21:53:59 följande:
    Haha jag fick det för första gången i mitt liv IGÅR! Jag fattade inte ens att jag fått det förens jag såg lakanet!  Men det var såå mycket skönare än någonsin?! Men eferåt skämdes jag något enormt!!!
    Varför skämdes du, tror du?
  • Jennie med ie
    Anonym (Igår) skrev 2011-01-30 22:52:46 följande:
    Det är väl det som är själva grejen.. killar sprutar, tjejer gör det inte. Eller joo tydligen ;)
    Ja, tydligen

Skillnaden för vår, och många andras antagligen, del är att när killen sprutar så gör han det inne i mig (numera när risken för graviditet är noll) och vill vi inte att det rinner ut i sängen (vilket vi INTE vill) så är det bara att ta till en handduk att ligga på eller nåt. Om det nu inte är toa-dags Medans vätskan från en sprutorgasm hade gjort sängen (eller soffan eller whatever) våt... Det är nog också svårare för tjejen att sikta än för mannen som kan se till så sperman hamnar på magen eller ryggen eller var de nu föredrar det om de inte vill ha det inne i kvinnan (eller mannen, OK då )

Hur tror du att den du var med uppfattade det? Jag kan tyvärr tänka mig att många inte vet vad en fontänorgasm innebär och tror att tjejen kissat på sig eller nåt... men då får man väl undervisa dem
Svar på tråden Kan du få fontänorgasm?