kyssas efter avsugning
hur vanligt är det att man kysser sin kille efter att man har sugit av han och han har sprutat i munnen? tycker fler om det? vad tycker ni killar om att kyssa er tjej och samtidigt smaka på er egen sperma?
hur vanligt är det att man kysser sin kille efter att man har sugit av han och han har sprutat i munnen? tycker fler om det? vad tycker ni killar om att kyssa er tjej och samtidigt smaka på er egen sperma?
min gubbe har inget emot det så ibland får han smaka på .
självklart gör han det..sex är ju kladdigt ..skulle vara jobbigt om man var tvungen att springa on tvätta av sej hela tiden..
Klart vi hånglar efter oralsex, såväl om sambon sugit av mig eller jag slickat henne. Sex är kladdigt som tidigare nämnts :)
nu har ju inte frugan tagit satsen ( mer än det som kommer ut under sugandet ) i munen än ... men att kyssas under tiden är mer än ok ... hon har eller inte problem med att hångla efter jag har slickat henne :=)
Inga problem med det nån av oss. Känner ingen skillnad om han har varit inne i mig o jag suger efteråt heller, så vi hånglar på både före, under o efter 
vi kysser varandra efteråt, spelar ingen roll om han varit nere på mig eller jag jag nere på honom. Annan smak, men inget som nån av oss störs av, nästan lite mer upphetsande bara för vår del. När jag tänker på det så har han t.o.m ofta smekt mig och sedan satt sitt/sina finger/rar i min mun (och sin egen..) kanske vi är udda och onormala... vad vet jag, gillar det vi gör så lär nog fortsätta oavsett :D
Vem som kille har aldrig smakat på sin sperma "suck"
Vi brukar hångla efter att hon sugit mig. Dock har jag aldrig kommit i hennes mun.
Jag gillar att hon kysser mig efter hon sugit och jag skulle älska om jag fick komma i hennes mun och att vi hånglar efter det.