• Anonym (anonym)

kyssas efter avsugning

hur vanligt är det att man kysser sin kille efter att man har sugit av han och han har sprutat i munnen? tycker fler om det? vad tycker ni killar om att kyssa er tjej och samtidigt smaka på er egen sperma?

• Svar på tråden kyssas efter avsugning
  • redneck girl

min gubbe har inget emot det så ibland får han smaka på .

• Anonym (:-P)

självklart gör han det..sex är ju kladdigt ..skulle vara jobbigt om man var tvungen att springa on tvätta av sej hela tiden..

• Anonym (kille)

Klart vi hånglar efter oralsex, såväl om sambon sugit av mig eller jag slickat henne. Sex är kladdigt som tidigare nämnts :)

• redneck girl
    Anonym (kille) skrev 2011-02-02 11:11:50 följande:
    Klart vi hånglar efter oralsex, såväl om sambon sugit av mig eller jag slickat henne. Sex är kladdigt som tidigare nämnts :)
    ja och det ska vara kladdigt =)
  • Anonym (p)

nu har ju inte frugan tagit satsen ( mer än det som kommer ut under sugandet ) i munen än ... men att kyssas under tiden är mer än ok ... hon har eller inte problem med att hångla efter jag har slickat henne :=)

• DonRobGirl

Inga problem med det nån av oss. Känner ingen skillnad om han har varit inne i mig o jag suger efteråt heller, så vi hånglar på både före, under o efter Tungan ute

• Anonym (tjej)

vi kysser varandra efteråt, spelar ingen roll om han varit nere på mig eller jag jag nere på honom. Annan smak, men inget som nån av oss störs av, nästan lite mer upphetsande bara för vår del. När jag tänker på det så har han t.o.m ofta smekt mig och sedan satt sitt/sina finger/rar i min mun (och sin egen..) kanske vi är udda och onormala... vad vet jag, gillar det vi gör så lär nog fortsätta oavsett :D

• Anonym (40-åring)
    Anonym (40-åring) skrev 2011-02-02 09:56:34 följande:
    Gjorde så ibland med min förra tjej.
    Första gången blev jag bara lite förvånad över smaken när hon kysste mig, jag var väl lite väck efter ansträngningen så jag kopplade inte så snabbt att det var min egen smak... Flört 
    Gjorde det fler gånger efter det och då var det inget jag funderade på. Om hon kan ta hela satsen i munnen så dör jag väl inte av att känna smaken av den, liksom!

Min senaste tjej skulle inte drömma om att ta den i munnen överhuvudtaget, så det är väl nästan 15 år sen jag fick en avsugning nu. Och fler lär det väl inte bli...
    Tillägg, min senaste ville inte ens kyssas efter att jag slickat henne och hade hennes doft/smak krng munnen. Så hon var iaf konsekvent på det sättet...
  • Anonym

Vem som kille har aldrig smakat på sin sperma "suck"

• Anonym

Vi brukar hångla efter att hon sugit mig. Dock har jag aldrig kommit i hennes mun.

Jag gillar att hon kysser mig efter hon sugit och jag skulle älska om jag fick komma i hennes mun och att vi hånglar efter det.

Svar på tråden kyssas efter avsugning