• Anonym (anonym)

kyssas efter avsugning

hur vanligt är det att man kysser sin kille efter att man har sugit av han och han har sprutat i munnen? tycker fler om det? vad tycker ni killar om att kyssa er tjej och samtidigt smaka på er egen sperma?

• Svar på tråden kyssas efter avsugning
  • Anonym (Mysigt)

Hade en älskarinna för nåt år sen som älskade att det blev kladdigt och lärde mig med att det var otroligt läckert..Kysste henne alltid efter jag sprutat i hennes mun hon var så varm och mjuk just då..
    Hon nästan krävde att att kyssa mig efter jag slickat henne också,sög alltid på mina fingrar om jag pullat henne..Fan vad jag saknar henne

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Hihi)
    Anonym (Lina) skrev 2025-06-29 10:32:04 följande:

Min kille gillar att se på när jag har sex med vår "bull" och han kysser och slickar mig mer än gärna när vår bull sprutat i musen eller i munnen. Även när han själv sprutat.

Jag brukar slicka rent min kvinna när vår bull sprutat i henne me. Hon brukar rida mitt ansikte tills jag ?tvättat? henne 
  • Anonym (M44)
    Anonym (Lina) skrev 2025-06-29 10:32:04 följande:

Min kille gillar att se på när jag har sex med vår "bull" och han kysser och slickar mig mer än gärna när vår bull sprutat i musen eller i munnen. Även när han själv sprutat.

En av mina största fantasier. Hoppas få uppleva den någon gång. Min fru vet om det och brukar hinta om det  ibland och det närmaste jag kommit är när hon red mig så jag kom och sedan flyttade "upp" så jag fick slicka henne med min egna sats i henne. 
  • Robert 832

Jag tror det är tämligen ovanligt men eftersom många upplever det som något lite nasty så har det blivit en egen nischad kink som många vill uppleva.

• Florali
    Robert 832 skrev 2025-07-03 19:07:05 följande:

Jag tror det är tämligen ovanligt men eftersom många upplever det som något lite nasty så har det blivit en egen nischad kink som många vill uppleva.

Tror du så? Jag har aldrig tänkt på det som något ovanligt. Men då kanske jag är ovanlig då.
    Att kyssas är ju så härligt och intimt. Vi kysser varandra då och då genom hela akten och när vi båda är tillfredställda avslutar vi alltid med att kyssas djupt och innerligt. Och eftersom han så gott som alltid kommer i min mun, så...
    Att blanda våra smaker, att det är kladdigt och ohämmat, det är en stor del i bra sex, i alla fall för mig och för de partners jag har och har haft verkar instämma.
  • Anonym (M44)
    Robert 832 skrev 2025-07-03 19:07:05 följande:

Kink? Om tjejen kan ta sperma i munnen så kan väl mannen göra det? Eller vart är skillnaden?
  • Robert 832
    Anonym (M44) skrev 2025-07-05 10:26:16 följande:
    Kink? Om tjejen kan ta sperma i munnen så kan väl mannen göra det? Eller vart är skillnaden?
    Det är en jättekonstig inställning att det en gör ska vara lika självklart för den andra. Alltså om mannen gärna ger analsex ska kvinnan vara villig att ta på sig en strapon och själv ge? Eller villig att rimma honom för att han gillar att utföra det på henne?

Det är inte en fråga om jämställdhet eller lika för lika. Man gör det man är öppen för och vill och för de flesta killar är lek ned sperma äckligt. Speciellt efter att de själva har kommit. Eller är post nut clarity ett nytt begrepp?
  • Anonym (Sverker)

Vi kommer, ger och får oralsex om vartannat under sex. Har träffat väldigt få genom åren som brytt sig nämnvärt om detta. Något ex var möjligen inte överförtjust i om jag kysste henne direkt efter att ha gått ner på henne. Nuvarande tycker det är hett.

• Anonym (Pryda paret)

Min fru suger aldrig av mig. Hon tycker det känns äckligt och jag tycker hon är för fin för att nedvärderas så. Hade hon gjort det hade jag inte velat kyssa henne efteråt. 

Det händer att jag slickar henne, men då vill hon inte kyssas efteråt. Jag tycker det känns helt rimligt, men lite synd att behöva välja vilka läppar jag vill kyssa. 

Svar på tråden kyssas efter avsugning