• Anonym (anonym)

kyssas efter avsugning

hur vanligt är det att man kysser sin kille efter att man har sugit av han och han har sprutat i munnen? tycker fler om det? vad tycker ni killar om att kyssa er tjej och samtidigt smaka på er egen sperma?

• Svar på tråden kyssas efter avsugning
  • PassionForever

Man utbyter kroppsvätskor hit och dit,så jag tycker att det känns helt naturligt att kyssas efterråt

• jonte02

hm...tror inte att det är speciellt vanligt. Finns ju massor av kvinnor som inte suger ens. O än färre som tar satsen i munnen. Så jag skulle kunna tänka mig och inbillar mig att det är vanligare att inte göra det. 

• Anonym (Inte så ovanligt)
    jonte02 skrev 2012-10-19 13:32:25 följande:
    hm...tror inte att det är speciellt vanligt. Finns ju massor av kvinnor som inte suger ens. O än färre som tar satsen i munnen. Så jag skulle kunna tänka mig och inbillar mig att det är vanligare att inte göra det. 
    Men nog tror jag väl att en betydande majoritet av kvinnorna suger i alla fall? Och att kanske hälften tar satsen i munnen? Men sen kanske en mindre del av dem blir kyssta av mannen efteråt?
  • sixtenblixten

Skulle min fru suga av mej så skulle jag gladeligen kyssa henne efteråt

• Anonym (swew)

mnjae... skulle väl överleva fast inget prio...

• TessTess93

Haha min sambo skulle hellre dö än kyssa mig efter oralsex :p (måste typ dricka 1 liter dricka först) haha han kan inte änns röra sin egen sperma om de tex rinner lite efter.. Men mina "safter" är inget problem för någon av oss ;)

• sixtenblixten
    TessTess93 skrev 2012-11-04 01:19:37 följande:
    Haha min sambo skulle hellre dö än kyssa mig efter oralsex :p (måste typ dricka 1 liter dricka först) haha han kan inte änns röra sin egen sperma om de tex rinner lite efter.. Men mina "safter" är inget problem för någon av oss ;)

Omoget att inte kunna röra sin egen sperma, förstar om han inte vill kyssas
  • weekendgirl

Jag och grabben hånglar gladeligen efter oralsex, åt båda håll. Min smak är sjukt sexig i hans mun, och han har sagt detsamma till mig. Vi kan även ta små hångelpauser i oralsex bara för att det är så upphetsande..

• Anonym (Nyfiken o glad)

Som kille har jag inget emot att kyssas direkt efter att jag sprutat i en tjejs mun. Tycker det kan vara hett o bra sätt att visa tacksamhet. Min erfarenhet är att tjejer som inte har något emot sperma tycker det är supersexigt.

• Anonym (Lina)

Min kille gillar att se på när jag har sex med vår "bull" och han kysser och slickar mig mer än gärna när vår bull sprutat i musen eller i munnen. Även när han själv sprutat.

Svar på tråden kyssas efter avsugning