Bildtråd
Det här är en (förhållandevis) "tyst" tråd där vi lägger upp våra scrappar till inspiration för andra.
Det här är en (förhållandevis) "tyst" tråd där vi lägger upp våra scrappar till inspiration för andra.

Fick faktiskt tummarna loss och fick gjort en LO häromdagen.
Det är en dubbelLO, som då kommer att täcka ett helt uppslag i fotoboken - som jag nån gång ska framkalla.
![]()
Åh, vad jag retar mig på dessa fula miniatyrer! Jag saknar de gamla kvadratiska som faktiskt visade HELA bilden, även om de var förminskade...
Pochahontas: Nu blev jag också sugen på att köpa något skojigt pyssel till mina små

Min dotters fas just nu. Just ja, insåg just att jag skulle maska om lite tydligare (maskade om bilden för sig innan jag kopierade in den i LO:n, istället för att maska direkt aldrig gjort så innan och ska aldrig göra så igen
Suck. Jaja, ni får se utkastsversionen i alla fall ![]()
Min dotters fas just nu. Just ja, insåg just att jag skulle maska om lite tydligare (maskade om bilden för sig innan jag kopierade in den i LO:n, istället för att maska direkt aldrig gjort så innan och ska aldrig göra så igen
Suck. Jaja, ni får se utkastsversionen i alla fall ![]()
Yngsta grabben här om dagen. Här sittandes på tvättmaskinen, så åkte mobilkameran upp...