• Anonym (Beundrare)

Arabiska kvinnor är...

så sexiga, tycker jag.

Vad tänder du på?

• Svar på tråden Arabiska kvinnor är...
  • I Blackrose I
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-04 12:48:17 följande:
    Haha, nej, jag retas bara litet. Glömmer ibland att inte alla är nerdar som jag, och därmed inte har koll på vem/vad Cthulhu är. ;)

en.wikipedia.org/wiki/Cthulhu
    HAHA, jag trodde du hade satt i halsen och bara tryckte på några bokstäver. Jag tror inte jag har sett en enda science fiction film. Skäms
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-04 12:51:09 följande:
    Alltså, jag kan hålla med om att det är starka uttryck, men är man rasist för att man inte gillar något? Jag har tex svårt för japanskor, är jag rasist då? :P
    Och jag lever hellre i celibat (Värre än dödsstraff när det gäller mig) än att ha samlag med en arab (Dock manlig sådan ) Fast jag har redan fått stämpel rasist på mig så det är lugnt.
  • Yllet

I Rose I: Nu blev jag glad, Jag är mörkhårig med ljusa ögon, har alltid tyckt att det ser knasigt ut men kul att någon tycker annorlunda.  

• I Blackrose I
    Yllet skrev 2011-02-04 13:05:18 följande:
    I Rose I: Nu blev jag glad, Jag är mörkhårig med ljusa ögon, har alltid tyckt att det ser knasigt ut men kul att någon tycker annorlunda.  
    Knasig??!! Är du frisk människa? Det är det vackraste som finns. Det är en av kriterier jag har om jag ska falla för en kille. Är du male eller female? Drömmer
  • I Blackrose I
    Yllet skrev 2011-02-04 13:08:17 följande:
    Haha jag är kvinna och lyckligt gift :D
    Grrrrrrrrrrrrrr. *Morr*
  • Yllet
    I Blackrose I skrev 2011-02-04 13:10:51 följande:
    Grrrrrrrrrrrrrr. *Morr*
    Jag som surat för att jag ville ha bruna ögon, kanske ska sluta göra det :D
  • I Blackrose I
    Yllet skrev 2011-02-04 13:21:02 följande:
    Bruna ögon är fina dom också men snyggast är mörkt hår och ljusa ögon enligt vad jag tycker. Jag är så svag för den blandningen så det är löjligt.
  • Dorian Ertymexx
    Yllet skrev 2011-02-04 13:05:18 följande:
    Det är fint. Vackert med kontrast, tycker jag. :)
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Yllet skrev 2011-02-04 13:21:02 följande:
    Ja det tycker jag!

Hade ett ex som hade cancer. Innan hade hon blont lockigt hår, något hon saknade, medan jag tyckte hon såg helfjömsig ut i det Däremot hade hon fint mörkt hår när vi var ihop, och vackra ljusa ögon, som hon envisades med skulle döljas bakom bruna linser. Förstår inte varför. Men men, tycke och smak liksom.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
Svar på tråden Arabiska kvinnor är...