• Anonym (Beundrare)

Arabiska kvinnor är...

så sexiga, tycker jag.

Vad tänder du på?

• Svar på tråden Arabiska kvinnor är...
  • Tom Araya
    Anonym (Libanes) skrev 2018-03-03 20:40:36 följande:

Jag är Libanesisk kvinna, född och uppväxt i Sverige. Är muslim i grund och botten men inte troende. Fråga mig vad ni vill

Starta en egen tråd. Jag lovar att komma med frågor. Flört
  • Anonym (Svennetant-nej tack!)
    BigJohn skrev 2018-03-03 21:25:25 följande:
    Som stor rödbrusig man delar jag din erfarenhet att det är mest kvinnor från de kulturerna samt asiatiska och latino tjejer som flörtar aktivt med mig. Tjejer verkar alltid lite mer intresserade av män från andra kulturer än sin egen.

Däremot är du orättvis vad gäller svenska tjejer, precis som det är fel att tro arabiska tjejer skulle mindre snuskiga vad gäller sex.

En kvinna är bara en kvinna när hon ensam med en man, det spelar ingen roll var hon är uppväxt eller vilken kultur hon är från. Det är kvinnans individuella läggning man ser då inte hennes kultur. Kvinnor känns väldigt lika på många sätt, de blir arga av ungefär samma saker, glada, ler, skrattar, blir kåta, trötta och törstiga.

Svenska kvinnor kan vara både snälla hjälpsamma och stöttande samtidigt som arabiska tjejer kan vilja bli smiska hårt för att komma riktigt hårt. Det har med tjejen att göra.
    Det är min uppfattning och erfarenhet av svenska kvinnor och det räcker för mig.
  • BigJohn
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-03-05 10:36:50 följande:

HÅRIGA!!

Långt svart eller brunt hår tjockt som rep, du kan ta en näve och bara lyfta kvinnan rakt upp i det där, eller bara hålla i och styra henne som du vill.

Inget att klaga på.
  • Anonym (Hur vanligt?)
    Anonym (Libanes) skrev 2018-03-04 14:38:58 följande:
    Jag är attraherad av svenska killar ja, men har inte gått på en dejt med någon. Jag har kollegor som jag enklare har kunnat få kontakt med och många som varit intresserade av mig på jobbet, men har aldrig velat inleda en relation med någon ifrån jobbet. Utöver det så har jag inte haft så enkelt för att träffa en svensk kille,
    Vad är det som gör det svårt att träffa svenskar enligt dig
    Har dina tjejkompisar det lika svårt
  • Creed

Jag skulle gärna prova en hel del med en arabisk tjej! Ni är jäkligt heta????

• Anonym (...Först trevliga, sedan otrevliga.)

Min erfarenhet av en arabisk kvinna är att hon inledningsvis var väldigt trevlig och tillmötesgående, väldigt sensuell och sexuell, trevlig, skrattade åt mina dåliga vitsar, artig och lagade god mat. Verkade väldigt "low maintenance" och kärleksfull.

Efter ett par månader så var hon raka motsatsen, krävande, otrevlig, bitchig, gjorde av med väldigt mycket av mina pengar, krävde att jag skulle laga mat och körde som fan med mig. Jag blev butler/dildo och hon krävde konstant bekräftelse och uppmärksamhet. Extremt svartsjuk och kontrollerande.

Är det representativt för arabiska kvinnor så förstår jag att arabiska män vänder sig efter svenska tjejer istället.

• Anonym (Hur vanligt?)
    Anonym (...Först trevliga, sedan otrevliga.) skrev 2018-03-06 14:39:39 följande:

Min erfarenhet av en arabisk kvinna är att hon inledningsvis var väldigt trevlig och tillmötesgående,  trevlig, skrattade åt mina dåliga vitsar, artig

Hur träffade ni varandra var hon uppväxt här
  • Creed

Jag skulle absolut vilja se vad ni går för????????

• Anonym (...Först trevliga, sedan otrevliga.)
    Anonym (Hur vanligt?) skrev 2018-03-06 14:49:03 följande:
    Hur träffade ni varandra var hon uppväxt här
    Hon är inte född här men uppväxt här. Muslimsk familj, men bara troende om hennes farfar skulle fråga, annars mellanmjölkigt svensk "Jag tror på något ibland". Vi gick i samma klass, i skolan, hon såg inte ens åt mig på den tiden (Förutom att vara klassens enda utlänning var hon en av de "coola" det var inte jag) men vi träffades och blev ett par som ganska unga vuxna.
  • Anonym (Hur vanligt?)
    Anonym (...Först trevliga, sedan otrevliga.) skrev 2018-03-07 09:53:53 följande:
    Hon är inte född här men uppväxt här.  mellanmjölkigt svensk "Jag tror på något ibland". Vi gick i samma klass, i skolan, hon såg inte ens åt mig på den tiden (Förutom att vara klassens enda utlänning var hon en av de "coola" det var inte jag) men vi träffades och blev ett par som ganska unga vuxna.
    vad var det som gjorde henne cool i skolan.
Svar på tråden Arabiska kvinnor är...