• Anonym (Beundrare)

Arabiska kvinnor är...

så sexiga, tycker jag.

Vad tänder du på?

• Svar på tråden Arabiska kvinnor är...
  • Anonym (...Först trevliga, sedan otrevliga.)
    Anonym (Hur vanligt?) skrev 2018-03-08 12:41:46 följande:
    vad var det som gjorde henne cool i skolan.
    Snygg, tidig pubertet, kaxig, rökning, coola kompisar, lite "bad girl"-aktig kanske?
  • Anonym (CC Cowboys)

Jämställda sina arabiska män.

• Anonym (Hur vanligt?)
    Snygg, tidig pubertet, kaxig, rökning, coola kompisar, lite "bad girl"-aktig kanske?
    Så hon blev intresserad av dig efter skoltiden träffade ni varandra av en slump då

• Anonym (Hur vanligt?)
    Anonym (Libanes) skrev 2018-03-04 14:38:58 följande:
    Jag är attraherad av svenska killar ja, men har inte gått på en dejt med någon. inte så enkelt för att träffa en svensk kille, 
    Vad är det som gör det svårt att träffa svenskar enligt dig
    Har dina tjejkompisar det lika svårt
  • Anonym (Göran.)

Jag tycker att många utländska kvinnor förfaller snabbt. De må vara sexiga snygga fram till 35-40 års åldern. Sen är de inte vackra längre de går upp i viktigt ser äldre ut än vad de är.är nöjd med min älskling. En österrikisk kvinna. Vackra bruna ögon mörkbrunt hår ser yngre yr än 48 år. Det gör jag också. 51 år ser ut som 40-45 enligt andra.

• Anonym (kaffetivrångstrupen)

Det är olika. Många arabiska kvinnor är sexiga. Många är inte sexiga. Samma med svenska kvinnor. Jag tycker att många amerikanska kvinnor är sexiga. Sen finns det många som jag inte alls tycker om.
    Bäst är norska kvinnor. Jag tänder på alla utom en där.

• Creed
    Anonym (Libanes) skrev 2018-03-04 14:38:58 följande:

Jag är attraherad av svenska killar ja, men har inte gått på en dejt med någon. Jag har kollegor som jag enklare har kunnat få kontakt med och många som varit intresserade av mig på jobbet, men har aldrig velat inleda en relation med någon ifrån jobbet. Utöver det så har jag inte haft så enkelt för att träffa en svensk kille, har upplevt att dem flesta skäms.

Är för den delen heller inte alls intresserad av arabiska män..[/quote

[quote=78518926][quote-nick]Anonym (Libanes) skrev 2018-03-03 20:40:36 följande:[/quote-nick]Jag är Libanesisk kvinna, född och uppväxt i Sverige. Är muslim i grund och botten men inte troende. Fråga mig vad ni vill

Jag är på om du är sugen! Skäms gör jag aldrig????
  • PeeZ87 kik
    Anonym (Libanes) skrev 2018-03-03 20:40:36 följande:

Jag är Libanesisk kvinna, född och uppväxt i Sverige. Är muslim i grund och botten men inte troende. Fråga mig vad ni vill

Pm? Va gillar du singel÷?
  • Anonym (Hur vanligt?)
    straight arrow skrev 2011-02-04 20:28:47 följande:

Mmm, instämmer jag med. Jag gick länge till en hårfrisörska från Iran för att klippa mig för att jag tyckte hon var så vacker.

Blev du nöjd över resultatet 
  • Anonym (Fina)

Jag tycker de är så otroligt vackra, långt mörkt hår, fina ögonbryn, fin hy och överlag oftast otroligt vackra!

Svar på tråden Arabiska kvinnor är...