• Familjeliivsfinastenick

Är du tjock eller fet?

På riktigt är du tjock eller fet? Alltså inte vad du själv anser utan hur står det egentligen till. Vad väger du och när anser du någon vara tjock.

Gravida undanbedes att svara då ni i regel är tjocka eller till och med feta men ointressanta för mig i denna omröstning.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-04 11:00
    Berätta gärna varför du är tjock eller fet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du tjock eller fet?
    ricken skrev 2011-02-05 11:33:21 följande:
    Konstig fråga då man varken kan svara jag eller nej på två frågor med bara ett svar. Eller i detta fall två frågor med två synonyma svar.
    Är du Tjock eller fet "ja" =då är du fet eller Tjock. Och svara du nej då är du antingen tjock eller fet.
    Förstår att du inte förstår bättre men jag vill primärt höra från folk som är antingen tjocka eller feta och höra hur de ser på sig själva.
    Tjock och fet är inte synonymt men det är väldigt olika hur vi uppfattar begreppen. Vill du ha en annan frågeställning så kan du ju göra en ny tråd. Jag har i denna fått en massa bra svar på det jag undrar och hoppas att få ännu flera.
  • Runguska

Är gravid, men var tjock innan.

• ricken
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-05 12:08:06 följande:
    Förstår att du inte förstår bättre men jag vill primärt höra från folk som är antingen tjocka eller feta och höra hur de ser på sig själva.
    Tjock och fet är inte synonymt men det är väldigt olika hur vi uppfattar begreppen. Vill du ha en annan frågeställning så kan du ju göra en ny tråd. Jag har i denna fått en massa bra svar på det jag undrar och hoppas att få ännu flera.
    Så nu förstår jag! Du vill att en tjock person skall svara på om h*n tycker att h*n är fet eller tjock. Mycket intressant! På frågan. Är du fet? Svarar jag. Ja!
    Och på frågan.Är du tjock? Svarar jag. Nej! 
    ricken skrev 2011-02-05 12:18:36 följande:
    Så nu förstår jag! Du vill att en tjock person skall svara på om h*n tycker att h*n är fet eller tjock. Mycket intressant! På frågan. Är du fet? Svarar jag. Ja!
    Och på frågan.Är du tjock? Svarar jag. Nej! 
    Jepp jag har fått en massa intressanta svar i tråden.
  • ricken
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-05 12:20:38 följande:
    Jepp jag har fått en massa intressanta svar i tråden.
    ricken skrev 2011-02-05 12:22:00 följande:
    Mitt jepp gälde ditt dryga om att det var en intressant.
  • JuliaåRonjasmammis
    JPKL skrev 2011-02-05 11:12:44 följande:
    äsch skulle väl inte kalla mig FET.. kanske lite välvispad.. eller bara för kort, för hade jag varit lite längre så hade vikten kanske varit lite mer normal... så det beror på hur man ser det Drömmer
    "Välvispad", det ordet gillade jag! Det lät liksom mysigt!
    Don't mess with my integrity!
  • JuliaåRonjasmammis
    Cloudy skrev 2011-02-05 12:02:34 följande:
    Ja jag var tjock som fan innan graviditeten. 75 kg till 168 cm. Till sommarn så ska jag väga normalt, dvs max 60 kilo.

En halvtimme-timme zumba på Xbox kinect varje dag, fettsnål nyttig mat varvat med cambridge och amning har jag bestämt ska lösa mitt viktproblem.
    75 kg till 168 cm är väl inte "tjock som fan". Obestämd Såvida man inte har Size Zero som ideal, vilket är sjukligt.
    Don't mess with my integrity!
  • Mynta

Japp, jag är tjock men inte fet. Väger drygt 77 kilo till mina 171 centimeter. Skulle gärna ner till 66 kilo, då tror jag att jag skulle trivas med min kropp.

Anledningen till viktuppgång är först och främst godis, godis, godis. Motionerar gör jag en del, men inte tillräckligt för att väga upp det jag stoppar i mig.

Svar på tråden Är du tjock eller fet?