• Anonym (Arbetslös)

Sälja telefonsex eller gå till soc?

Jag är tjej, singel, välutbildad och arbetslös. Nu står jag inför valet att sälja telefonsex eller gå till soc. (Så klart söker jag andra jobb som en liten gnu.)

Jag är osäker på om jag ska sälja telefonsex (där kunde jag få jobb :S) eller gå till soc och söka bidrag. Vad tycker du?

Fördelar med telefonsexförsäljning:
    Får lön
    Kan jobba hemifrån
    Kan syssla med annat när jag inte pratar med kunder
    Kan försöka starta eget företag samtidigt

Nackdelar
    Rädd att jag ska bli cynisk och/eller ledsen
    Tänker att det ju inte är något man vill ha med i CV:t precis eller att någon ska råka få veta om en

Fördelar med soc
    Tja, behöver inte ha telefonsex

Nackdelar
    Lever på samhället
    Skamligt och integritetskränkande med att man måste lämna in alla kontoutdrag och man måste söka varje månad etc
    Får lite pengar

• Svar på tråden Sälja telefonsex eller gå till soc?
  • Bedhead

Jag misstänker att du inte kan tänka dig att sälja andra varor än sex per telefon?

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym

Jag skulle hellre jobba med telesex än gå på soc.

• Anonym (Arbetslös)
    Bedhead skrev 2011-02-05 18:54:19 följande:
    Jag misstänker att du inte kan tänka dig att sälja andra varor än sex per telefon?
    Jag försökte det en sommar som student och jag var en totalt värdelös telefonförsäljare...
  • Anonym (Såklart!)

Skulle göra allt i min makt innan jag söker bidrag.
    Klart du ska prova på att sälja sex! Det ger dig säkert erfarenheter för framtiden, som du aldrig skulle få annars. Och då menar jag inte i sängen ;o)

• riboflavin

Jag har också gått i samma tankar en gång, nu löste det sig som tur var med nytt jobb. Men mitt beslut blev i.a.f. att jag hellre jobbade som telefonvärdinna, än gick till soc.

• Anonym

All form av att sälja sex är olaglig så då gör du dig skyldig till straffbart brott men det vet du väll?

• Solan
    Anonym skrev 2011-02-05 19:07:41 följande:
    All form av att sälja sex är olaglig så då gör du dig skyldig till straffbart brott men det vet du väll?
    Så du pratar. Det är inte olagligt.

TS

Gå till soc. Om du inte väldigt gärna vill sälja telesex då. 
  • Anonym

Jag hade lätt valt telefonsex=). Och det är inte olagligt att sälja sex, endast att köpa...

• riboflavin

Eftersom "telefonsex" eller att jobba som telefonvärdinna inte på något sätt klassas som en sexuell tjänst (lika lite som striptease) så är det lagligt att både "sälja" och att "köpa"

• Försörjningsenheten

Hmm svår fråga....hade nog sålt telefonsex. Tror jag.

Svar på tråden Sälja telefonsex eller gå till soc?