Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Ewis

Haha, jag la bud på lite Bamsekläder du hade häromdagen, men vann inte auktionen

Annars kan jag tipsa om att köpa sånt golvpapp som man tävker golvet med när man målar.
    Det är billigt, hårt och bra att slå in grejjerna i.

• Kajsan

Jag shoppar inte BARA bäbiskläder, har hittat en tjej som säljer Nya Lancome mascaror billigt billigt, och en del Jessica Simpsson smörjainsig och läppgegg blir det också *mmmm*
    PoP handlar jag inte, tycker det är överpriser och inte mycket mer kvalitet än andra märken.

• Kajsan

Mohahahahahah!

Jag har ett par stövlar ute nu, och en tjej mailade mig och frågade vad portot skulle bli.
    Hon blev mycket upprörd när det inte blev 5.50 som alla andra brev!

MOHAHAHAHAHA

• Kajsan

Jag köper mest oanvänt på Tradera, nåt enstaka begagnat plagg har slunkit med, men då om det står att det är i nyskick.
    Skor skulle jag däremot inte köpa begagnat, jag älskar att köpa skor på Tradera

• Kajsan

Igår fick jag hem en vara som jag har väntat på i 3 veckor!
    Alltså säljaren hade skickat det för 3 v sen men den hade kommit bort på posten!
    Efter väntan och längtan i 2 v satte säljaren tillbaks det jag hade betalat på mitt konto, trots att jag propsade på att vi kunde dela på förlusten!
    Det kallar jag BRA säljare.
    Nu fick jag skicka tillbaks pengarna igen eftersom varan dök upp!
    Hurra!

• Kajsan

Tipsar igen om vanligt golvpapp från färgaffären.
    En rulle är megalång och kostar typ 30 kr.
    Jag har hittills kanske skickat 30 paket varav endel JÄTTESTORA och halva rullen är kvar.
    Pappret är tjockt och brunt.

• Kajsan

Nä skärpning på er och skriv ert Tradera-nick i er presentation ! Genast!!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...