Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Bra jobbat korren!

Lali

Självklart ska du ha betalt för ALLT du betalat, även porto!

• Kajsan

Diwa

Men den auktionen som jag vann lär det inte bli några problem med ju
    Jag betalar in till dig i morgon!

• Kajsan

Jag har en helt ny supersöt, alltså verkligen jättefin babyoverall.
    En sån uteoverall, aldrig använd.
    Hur ska man prissätta den?
    Jag släpper den ju inte för billigt, men ska man lägga lågt utgångsbud och hoppas att folk budar upp den eller sätta högre utgångsbud och riskera att det skrämmer bort en del köpare?
    Svårt det där tycker jag!

• Kajsan

Jo, fast man är ju rädd att den går för 40 kr då! Då sparar jag den hellre till kommande bäbisar

• Kajsan

Ja, det blir nog till att göra på det sättet, men det kanske också avskräcker?
    Det blir ju samma sak som att sätta högt utgångspris?
    Eller man skanske försöker buda i större utsträckning om det är lågt utgångspris även om det är reservationspris?

• Kajsan

Det vääärsta är ju när man väntar på pengar och de inte kommer.
    Särskilt om man som säljare är snäll och skickar paketet innan man fått pengar

Sorry internskämt till Diwa

• Kajsan

Äh, jag struntar i om jag får betala 11 kr hit eller dit, det jobbiga är ju när paketen är så dåligt packade att jag får gå och hämta dem på ICA när jag själv LÄTT skulle kunna packa plaggen så de kom in i mitt brevlådeinkast!

• Kajsan

Nu har jag utrensning hemma och lägger in MASSOR till försäljning, undrar om det är lättare att slå in paketen redan nu så man har det klart istället för att vänta tills det blir sålt.
    Hur gör ni?

• Kajsan

Hörrni fotoproffs!

Är det nån som skulle kunna hjälpa mig att sätta ihop 3 kort som jag kan använda på Tradera i en auktion?
    Jag fattar inte hur jag ska göra

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...