• Diwa

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

skönt det ordnade sig...min säljare har inte gett ett knyst från sig än

men men ...lär väl få hämndomdömen vad det lider...
  • Diwa
    är ju det...men oxå jättespännande och lite pirrigt...

älskar att buda i siste sekunden och kolla budgivningen på mitt
  • Diwa

för smått för mina....

Jagar vidare...synd man inte kan lägga säljare i minneslista istället för objekt...
  • Diwa

POP verkar vara det enda som går bra..överlag på sajterna och då går begagnat nästan för samma pris som nytt...och ibland för mer?

Förstår itne det där...

Nytt/Beg man får nästan inget

Utgångspris 1 krona för nytt kan i bästa fall sluta på runt 50-lappen...så man går ofta megaback...
    Beg landar i snitt runt 10-15 kronor (för mig iaf) och det ger egentligen inget alls...så jag traderar mest för att jag har tråkigt

• Diwa

sorry...jag trodde man fick diskutera i allmänhet...finns ju en tråd där de länkar till säljares objekt och sen skrattar eller åar eller dizzar i allmänhet???

här har vi iaf mest bara diskuterat för och nackdelar?
  • Diwa

har jag gjort men den bidde nekad...

sou då trodde jag att man fick diskutera...är skönt att göra detta utanför tradera och naturligtvis utan att hänga ut vare sig positivt genomförda köp/försäljningar eller negativa såna...

Att lämna ut sina nick på tradera frågade jag om i moddistråden och man fick ha dem i pressen?

men förstår vad du menar...gränsen är hårfin för var gränsen för reklam går

men tror jag fattat nu iaf...måste ju kolla ju

är jag dryg eller

• Diwa

septbebis: jag hade inte skrivit nåt om rökningen...för då kan säljaren få det borttaget eftersom det är personligt och räknas som kränkande...

kan du inte lägga positivt så låt bli att lägga omdöme...

• Diwa

precis EA sånt kan man ta privat...

jag tvättar oxå allt jag köper...och allt jag säljer innan jag lägger ut det...så de är fräscha och genomgådda...däremot stryker jag inte innan jag säljer...det kanske man borde?

• Diwa

finns massa nytt med

man får inte delge nicken här i forumet men de står i krypinen

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...