• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • EmmaKlemma

Då behåller jag priset o hoppas ngn köper den snart, vill ju ha en annan nu =)

• imsel

Och jag har inte ens lagt ut min Spirit på försäljning Obestämd
    Och nu är vintern påväg så jag tror inte nån kommer köpa nu tyvärr..
    Sen vet jag inte om jag vågar försöka ta bort gummit på däcken, tänk om dom går sönder eller vi inte får tillbaka dom eller nåt...  

april 09 kom min bebbe
  • Uliise

imsel: Ser att du har en Kronan Sulky. Skulle du kunna vara så snäll att du mäter hur långt ryggstödet är samt sittdelen+fotstödet?
    Är på vippen att köpa en men tycker sittmåttet är så litet, vill veta hur stort ryggstödet och sits+fotstöd är.

Majken 100421
  • Mamma matte hustru

Är inne på min 16 vagn på två barn den äldsta tre år är sugen på att byta igen men maken har satt köpstopp på barnvagnar

• EmmaKlemma
    Mamma matte hustru skrev 2011-08-17 13:29:20 följande:
    Är inne på min 16 vagn på två barn den äldsta tre år är sugen på att byta igen men maken har satt köpstopp på barnvagnar

Samma här har 2 barn äldsta är 3år, idag köptes barmvagn nr 17 Bugaboo Frog. Får se om det blir min sista =)
  • Mamma matte hustru
    EmmaKlemma skrev 2011-08-17 23:46:39 följande:

Samma här har 2 barn äldsta är 3år, idag köptes barmvagn nr 17 Bugaboo Frog. Får se om det blir min sista =)
    ÅH är så sugen på en till men får väl hålla mig i skinnet. Ville sälja sista tvillingvagnen men då ungj*vlar snott vårt regnskydd blir den nog svårsåld :(
  • Nathaliiiie
    Mamma matte hustru skrev 2011-08-18 10:16:43 följande:
    ÅH är så sugen på en till men får väl hålla mig i skinnet. Ville sälja sista tvillingvagnen men då ungj*vlar snott vårt regnskydd blir den nog svårsåld :(

vad är det för märke? och hur mycket hade du tänkt dig? Skrattande

• Lindadjo
    Mamma matte hustru skrev 2011-08-18 10:16:43 följande:
    Det ska väl inte vara några problem att sälja en vagn bara för att den saknar regnskydd?
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    EmmaKlemma skrev 2011-08-17 23:46:39 följande:

Jag hoppas att min sonens frog ska bli den sista... det är vagn nummer 22 i köpesordning. Men faktiskt den enda jag köpt till nya bebisen. Så de 21 vagnarna innan är det mina 2 äldre söner som använt
    Maken är skepiskt till att jag ska kunna hålla mig till en vagn den här gången, men den är ju väldigt lätt att variera så man vet ju aldrig. Dessutom har jag ju 2 andra vagnar kvar i min ägo.
    Time will show.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare