• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • jobbel
    imsel skrev 2011-08-24 15:29:55 följande:
    Vad kostar Biltemas då?
    Den kostar 1300 kr. Frågan är ju bara vilken som är bäst...
  • Jessika82

Biltemas har inget hjul fram som coops gröna har. Har sett att den gröna ligger på 2500kr ny....

• jobbel
    Jessika82 skrev 2011-08-24 18:46:37 följande:
    Biltemas har inget hjul fram som coops gröna har. Har sett att den gröna ligger på 2500kr ny....
    Jo, en av Biltemas har det, den som kostar 1300 kr.
    Ok, då kanske 1700 kr är ett vettigt begagnat-pris i alla fall.
  • Alexis mamma

Har köpt en Uj mountain buggy swift! 2009 men jättefräsch!  Så nöjd hittills :) Så nu får emmaljungorna stå tillbaka ett tag....

• malo1234

Har börjat snöa in på en dansk liggvagn, för sonen att sova ute i på dagarna... Eh, alla anledningar är bra utom de dåliga, va!? Skäms Undrar dock, ni som har en sån och som låter äldre barn sova i den - är ni inte oroliga för att barnet ska klättra/ramla ur den? Jag tycker det börjar kännas läskigt med min liggvagn nu (Easywalkerns). Sonen är 7 månader och ligger inte direkt still där man lade honom... Solig

• malo1234

Alla anledningar att köpa sig en till vagn, menade jag alltså! Flört

• Uliise
    malo1234 skrev 2011-08-26 10:53:52 följande:
    Har börjat snöa in på en dansk liggvagn, för sonen att sova ute i på dagarna... Eh, alla anledningar är bra utom de dåliga, va!? Skäms Undrar dock, ni som har en sån och som låter äldre barn sova i den - är ni inte oroliga för att barnet ska klättra/ramla ur den? Jag tycker det börjar kännas läskigt med min liggvagn nu (Easywalkerns). Sonen är 7 månader och ligger inte direkt still där man lade honom... Solig
    Sätt i en rejäl sele så är det fixat
    Majken 100421
  • Nika10

Hallo ni som kan allt om vagnar.
     Ris och Ros ang Maxi Cosi Mura 4 ????

ska ut o klämma mera på den imon, men behöver lite tips.

• Nomen
    jobbel skrev 2011-08-24 18:52:50 följande:
    Jo, en av Biltemas har det, den som kostar 1300 kr.
    Ok, då kanske 1700 kr är ett vettigt begagnat-pris i alla fall.
    Jag köpte en cykel/barnvagn från Trollkärran. Ett stort fast hjul i fram (suveränt på vintern). Tror den kostade 18-1900 med regnskydd och frakt. Det var nog den billigaste jag kunde hitta, ville inte ha någon snordyr, eftersom den står ute året om. Inte supersnygg men barnen tycker den är jättemysig (speciellt i snöstorm) och den fyller sin funktion!
    Theodor 2007 & Saga 2009
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare