Behöver förståelse
Jag sitter och är så ledsen just nu... Jag bor på landet och just denna veckan är jag gräsänka. Jobbar som timvikarie inom vården för tillfället och ibland är det riktigt tufft och jobbigt.
Det har flera dagar bara vräkt ner massa snö... min bil vill inte starta och jag är gräsänka denna vecka.
Jag skulle jobba 17-19 på ett ställe idag oh jag bor ca 1 mil därifrån. Kanske inte så långt men det skulle innebära för mig tt jag skulle skotta hela vägen (ca 200 meter) sedan är det en grusväg som är kommunal, som inte blivit plogad heller. En person som skulle vara barnvakt skulle då hämta mig och sonen (köra ca 2 mil extra) för att jag sen skulle kunna låna bilen (eftersom personen inte kunde hämta mig senare än 14).
Det blir mycket slit och krångel för att alltså få 2 timmars lön...
Jag ringer till jobbet för att förklara detta och i fall de kan få in någon annan...
Möter kalla handen först. Jag känner mig så uppgiven att jag till slut börjar gråta och förnedringen är total.... nu mår jag jättedåligt...behöver lite peppning och förståelse... Är det så konstigt att jag inte ville jobba?