• Anonym

Plockar kläder från golvet och upptäcker stela strumpor.. han torkar sagget på dom

Så trött på min sambo ..

Vet att han ibland använder sina strumpor till att torka bort sagget efter han runkat. När jag plockar tvätt från golvet får jag allt som oftast fatt i stela strumpor , orsakat av torkad sperma..

Vill inte direkt genera honom genom att ta upp detta, men är så innerligt trött på skiten.
    Vill inte veta att han runkat, och vill definitivt inte ta i hans äckliga saggstrumpor heller...

• Svar på tråden Plockar kläder från golvet och upptäcker stela strumpor.. han torkar sagget på dom
  • Yildirim
    Cornellia skrev 2011-02-14 16:48:06 följande:
    I vårt fall handlar det om att vi tycker det är skönt.
    Bara för att vi har ett gemensamt sexliv så utesluter det inte att vi har våra egna privata sexliv oxå. Ser det snarare som ett sundhetstecken, att man är lite självständig även i en relation.
    Förstår inte riktigt.... det är ju 1000 gånger skönare att ha sex tsm så varför pilla på sig själv ensam?
  • Nyckel piga

Ge honom ett paket kondomer så kan han runka i de

• Nyckel piga
    Yildirim skrev 2011-02-14 15:52:05 följande:
    Varför runkar era män om dom är tillsammans med er?

Fattar noll asså...
    Min man runkar aldrig och jag pillar inte heller på mig själv..... Varför skulle vi? Har man partner har man sex istället.....
    Man kanske får lust att smeka och gosa lite med sig själv... Tror nog din man runkar när inte du ser
  • Nyckel piga
    Yildirim skrev 2011-02-14 17:04:29 följande:
    Förstår inte riktigt.... det är ju 1000 gånger skönare att ha sex tsm så varför pilla på sig själv ensam?
    För att det är skönt och tändande... Testa så får du se
  • lindaha
    Yildirim skrev 2011-02-14 17:04:29 följande:
    För att ibland vill man inte ha sex tillsammans med någon annan utan man vill bara ha en orgasm, privat för sig själv.

Jag skulle aldrig sluta ta på mig själv bara för att jag har partner, dom 2 sakerna hänger liksom inte ihop.
    Och ja vi har skitbra sex när vi har de, även fast att vi onanerar :P 
  • Anonym (Whoknows!)

"torky" luddar inte, lite dyrare än annat papper men räcker i evigheter..!

• Anonym (ALDRIG)

Hade aldrig tolerera att min sambo runka! Och speciellt inte att han avslutar i sina strumpor!! 
    Vad blir härnäst? I dina kläder? Nej sätt ner foten och ryt ifrån!

Vill han runka så är han inte en kille som är "förhållande typen".  (enligt mig) 
    Nej mig eller "lena handen" det är bara till att välja

• Nyckel piga
    Anonym (ALDRIG) skrev 2011-02-14 17:53:08 följande:
    Hade aldrig tolerera att min sambo runka! Och speciellt inte att han avslutar i sina strumpor!! 
    Vad blir härnäst? I dina kläder? Nej sätt ner foten och ryt ifrån!

Vill han runka så är han inte en kille som är "förhållande typen".  (enligt mig) 
    Nej mig eller "lena handen" det är bara till att välja
    Vaddå? Att runka eller onanera har inget med förhållandet att göra. Vill min sambo ha en dejt med föken höger så varseghod för mig.
  • oOoKärlekoOo
    Anonym (=)) skrev 2011-02-14 15:44:51 följande:
    Jag bryr mig inte om min man runkar och sperman måste ju va lika äcklig som flytningarna vi kvinnor har i så fall. Brukar le för mig själv när jag hittar en stel handuk, då vet jag att han haft det skönt. Ser inget äckligt i det. Bara lägga den i tvätten som allt annat...
  • oOoKärlekoOo

Men vad är ni för ena dominanta kärringar? Låt karl-fan runka! Hur kan ni ens med er själva när ni står och säger till en vuxen människa om han skall/får göra något så basalt som att runka, och som han förmodligen gjort sen han var 13 år gammal!

Jag skulle aldrig få för mig att styra min mans sexuella behov (förutom om det innebär sex med någon annan än mig såklart). Att ni skam/skuldbelägger något så harlmöst som att runka är ju för jävligt! Ni äger honom inte!

Han är en vuxen person med rätt till sin egen kropp!!

Svar på tråden Plockar kläder från golvet och upptäcker stela strumpor.. han torkar sagget på dom