Anonym (vad konstigt) skrev 2011-02-14 23:05:26 följande:
det kanske är jag som är konstig. men jag hade aldrig accepterat att min sambo ska sitta o runka överhuvudtaget?
Varför ska han göra det? jag har aldrig nekat till sex när han har velat, ALDRIG, men däremot dissar han mig 6 gånger av 10 då jag tar intiativet, och 3 gånger typ tvångssex, då det känns han gör det bara för att få tyst på mig. vilket inte alls känns bra.
Varför ska jag då acceptera att när han är kåt, vänder han sig till snuskiga porriga tjejer och sitter o fantiserar om deras fittor o hur det hade vart för han o knulla dom på porren och få orgasm för deras kroppar , o inte min?
Jag fick reda på att han runkar ibland när jag, då jag blev riktigt arg och sa till honom : aha, då får jag väl också börja tillfredställa mig själv genom att kolla på andra killars stora kukar på porren o fantisera om att suga av den o få att jag ska få den i mig, o få orgasm. DÅ blev min sambo riktigt förbannad. DÅSÅ, så varför ska det vara okej, att han ska göra det??
själva tanken att han väljer att vända sig till porr än mig som älskar sex och villa testa på nya grejjer o absolut itne är tråkig i sängen, o har enligt mig själv fin kropp o inte ful, gör mig bara förbannad.
Däremot är det en annan femma om vi båda kollar på porr och har sex, för då väljer han inte bort mig.
men hur tänker ni? känner ni att det är okej?? för jag kan liksom ha sex när som helst, vilken klockslag som helst, han kan väcka mig mitt på natten o vilja ha sex, det är helt okej, för jag har stor sexlust.
Jag tänker att jag inte har med min mans privata sexliv att göra, man måste få ha rätt till sina egna lustkänslor och sin egen orgasm utan att någon lägger sig i. Dessutom som jag sagt tidigare, sex med en annan person och onani tycker inte jag är utbytbara mot varandra.
Dock har du ju rätt att diskutera erat gemensamma sexliv, och är du inte nöjd där så är det något ni tillsammans måste lösa.