• Anonym

Plockar kläder från golvet och upptäcker stela strumpor.. han torkar sagget på dom

Så trött på min sambo ..

Vet att han ibland använder sina strumpor till att torka bort sagget efter han runkat. När jag plockar tvätt från golvet får jag allt som oftast fatt i stela strumpor , orsakat av torkad sperma..

Vill inte direkt genera honom genom att ta upp detta, men är så innerligt trött på skiten.
    Vill inte veta att han runkat, och vill definitivt inte ta i hans äckliga saggstrumpor heller...

• Svar på tråden Plockar kläder från golvet och upptäcker stela strumpor.. han torkar sagget på dom
  • Anonym (Kille)

Ja han måste ju tömma otroliga mängder sperma eller tömma i samma par strumpor innan han kommer upp en en sån mängd att dom skulle bli stela av det

• Familjen Valjus
    Anonym skrev 2011-02-15 02:34:27 följande:
    Ja, du är konstig.

Alla har rätt till ett eget sexliv utöver det man har tillsammans med partnern. Det är enkelt, snabbt avklarat och utan press eller krav - varje människas rättighet så länge det inte tar över det andra sexlivet.
    Om varje människa har rätt till sitt eget sexliv så lär det ju inte vara ngt problem om alla börjar vara otrogna heller då, man kan ju inte äga ngn annan
  • Anonym (Fanny)
    Lilith Dark skrev 2011-02-15 07:29:22 följande:
    Jag håller med. Var och en har rätt till sitt eget privatliv, även det sexuella, i ett förhållande.

Och alla ni som jämför att tillfredsställa sig själva som något som nästan är jämnlikt att vara otrogna, så börjar jag att förstå varför eran partner väljer att tillfredsställa sig själva.
    Försökte få min partner att runka, men han väljer alltid att ligga med mig
    Han behöver inte det där tonårsrunket som han kallar det, han är 22 år!
    Roligt att han hellre ligger med en 27åring än ligger o runkar
  • Anonym (testa)

Varför gör du inte så att du kolla rpå film när han komemr hem från jobbet o sedan dissar honom ? då får du gensvar på hur han tolkar det

• Anonym
    Anonym (Fanny) skrev 2011-02-15 13:26:16 följande:
    Försökte få min partner att runka, men han väljer alltid att ligga med mig
    Han behöver inte det där tonårsrunket som han kallar det, han är 22 år!
    Roligt att han hellre ligger med en 27åring än ligger o runkar
    Ibland är det faktist skönare o vara man o ta på sig själv detta har inget med att man inte kommer igång på den man älskar/gillar.
  • Anonym

Jag har inte läst hela tråden bara några få inlägg. Jag har själv plockat stela strumpor från golvet och genera eller inte-jag sa åt honom. varför inte?självklart ska han få ha sitt privata ifred men det är ju inte så privat när klegget ligger på golvet framför soffan när en annan kommer upp med ungarna på morgonen. Gosig frukost ostfralla och saggstrumpor.. Han får gärna ha det najs med sig själv men JAG ska INTE "torka" upp efter honom! Säg åt han.

• Anonym (blä)

Hade detta varit min sambo hade jag typ sagt "Eat your socks" :D haha, nej så hemsk är jag inte,
    men han hade absout fått plockat upp dom själv..!! Prata med honom.

Han vet ju att han gör det liksom.

• Lilith Dark
    Familjen Valjus skrev 2011-02-15 13:24:24 följande:
    Om varje människa har rätt till sitt eget sexliv så lär det ju inte vara ngt problem om alla börjar vara otrogna heller då, man kan ju inte äga ngn annan
    Jag hoppas att du är ironisk när du jämför att runka med att vara otrogen. Ju mer jag surfar runt här ju större förståelse får jag för alla de stackars män ni hela tiden klagar på. Vad fan, om erat största problem i livet är att eran karl runkar nån gång då och då så ska ni vara väldigt tacksamma över det liv ni lever.
  • Anonym (=))

Ni som typ kommit överens om att inte runka eller pilla på er själva. Tror ni verkligen killen inte runkar, hahaha, vilken nit ni går på. Klart han gör. Han har runkat tidigare, har han inte kanske han inte gör det, men en kille som har fortsätter fast sköter det väl så ni aldrig märker det. En man ska få utlösning minst en gång om dagen om han vill minska prostatacancer risken. Det är friskt att runka!

Svar på tråden Plockar kläder från golvet och upptäcker stela strumpor.. han torkar sagget på dom