EnköpingsTråden Part3!!!!
yes synes på fredag
hon heter zarizen här på fl
yes synes på fredag
hon heter zarizen här på fl
åhh så underbart väder det var idag.. kom in nu för sovpause Alex sov till 9.00 idag också... underbart. Nu ska jag läsa klart min bok! Sååå hemnsk, men bra.
jag läser "Pojken som kallas Det" av David Peltzer.. alla har väl hört talas om den Men jag har inte läst den förän nu... läste ut den här på 2 dagar, så nu måste jag ha dem andra böckerna!!!
Det har varit en bra dag, det kom en massa folk från Bålsta, va ute o lekta med Alex, hade lite disco, åt mat och semla, kollade på Gilmore Girls (avsnitt från USA), och nuu ska jag sova, det var min dag det..
Ska vi ha en till köp/byt/sälj dag då?? Det var ju en del som missade...Vad sägs??
Kan höra med sambon om vi kan ha den hos mig,. vad tycks??
Jag ahr verkar hund eller katt,. så det finns inget att vara allergisk mot här Dessie Men ha du hand om det
Nika: Finns det väl 4 böcker ute av han nu? Även hans bror har skrivit hans variation av händelsen. Kan bli intressant, ska väl ner till biblioteket och jaga lite. Jag läser inte böcker annars, gillar inte o läsa låånga böcker. Det måste vara läskigt och verkligt.. Oroligt att jag läste ut den här, men hur kan man låta bli? Jag ska försöka börja med flera.
Dessie: nope vi kan inte haka på, vi ska ut tillsammans (jag o patryk), när min lillebror+ hans tjej kan passa, då hade vi tänkt åka till västerås eller nått. Det är nån helg nästa skollov...
Men ni får ha det såå kul Tänkte ni på Maja eller?
Dessie: ok sa till patryk att vi inte längre skulle ha här nu..heh.. När jag sa att vi skulle ha någon annanstanns så suckade han lättat, så det känns dumt att säga det igen.
Men jag o Patryk kan inte följa med er ut, för vi ska ut tillsammans, först middag och sen ut. Men hoppas ni får det kul
MIchanna: grattis!! , Nä inte till kyrkans, jag är inte alls kristen. Känns lite dumt att gå dit då..Men jag går nog till Plutos idag..
hmm nu blev det lite fel där uppe=) ooops
michanna: jag är i skolan nu, så jag kan inte komma dit. =( Endast måndagar som jag kan gå på ÖF..
Idag är jag faktiskt väldigt seg i skolan,. första gången.. Siter o vänta på att få gå hem till familjen.. ska ha en toppenkväll med min älskling ikväll när min andra älskling lagt sig
Trevlig Alla Hjärtans Dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Synd att inte Pluta flyttade, hehe Jag gillar det stället, men nu kommer jag gå mycket mer till ÖF med Alex, det är ju jätte nära nu!!
Nika: Yes, vi ska gå allihopa.=) Alla är ju självklart välkomna.
Dessie: jag vågar inte kolla.. Har du det bland "känsliga bilder"? Kan se så otäckt ut sånt där..hehe
hejhopp,. här har ni blivit gamla ser jag Grattis båda 2 !!!
Anna, du sa ju inte idag att du fyllt år!
Tesslita: Jag såg ditt mail, svarar nu
Just NU har jag ingen tid att fika alls, har en massa prov nu på G, och att sitta o fika med Alex nu hade jag blivit tokig av...puhh.. Jag är ingen "fika människa" speciellt inte när man måste springa efter en liten bebis så han inte drar ner andra kaffekoppar. Jag tycker det fattas ett "barn fik" här i stan Dåligt tycker jag..
Idag fick jag tillbaka internet igen, skönt!! Och så fick jag mina klädeer från Halens, det vart strålande!!
Nää nu måste jag plugga,. ahr som sagt prov i HTLM koder imorron.. såå roligt att meorera sånt..not..kram på er!!
Dessie: du kommer in överallt,
Rävlina: jo jag har mörkt hår nu Varför kom du inte fram? vart satt du? såg jag dig?? ,. hehe
Nika: det går ju kalas Fan va bra det blir asså!! Åh va glad jag är att jag inte tog dagmamma.. detta är 1000 ggr bättre,. vilka fröknar också.
final i topmodel nu!!
Rävlina: ok känner du johanna oxå=) Men hejja nästa gång!!
Dessie: imorron ska jag och några vänner gå till Joar det har ny premiär imorron då dem fått nya ägare. vi fick biljetter till mat och dryck så avröfr inte?.. Men annars är nog Maja bättre om man vill ha lite äldre. Hörnan kan det lätt vara runt 40/50 åringar. Men ni kan ju gå runt lite..=)
Det ska bli kul att gå ut imorron..:D Hoppas ni får det kul!
nää precis!! Men testa,. Hörnan är gratis också..
Jag vill igentligen gå till Maja,. får se. vi kanske syns där isånna fall!
mmm,. jag vill till maja.. men nu har vi middag o dryck på joar gratis imorron,. men vi får se.
tess har mailar tillbaka=)
Hejsan! Det gick OK på provet!! Och nu ska jag fixa för mina vänner fårn Jakan kommer,. ska bli såå kul ska tänka på er lite också
Kraaamar!!!
michanna: är det nått fik också eller baar lekplats? Finsn massa lekplatser ju som man kna frysa på..
Alex är sjuk blev det igår/idag.. förkylning från dagiset. Första sjukdommen på HELA höset och vintern.. så detta e lite nytt för mig. men jag klagar inte, har haft tur.
Nu har min kompis åkt hem idag.. fy tusan så kul vi hade ute!! Ska lägga upp en bild sen.. maja var ju stängt, men det var väldigt kul på dme anda ställena!
Hälla: vi har träffats under förra sommaren,. vi var ganska mycket nere vid hamnparken.. den är bäst.
har lagt in bilder på min nya frilla i galleriet nu I like it!
dessie: nä i fredags menar jag. Igår va min sambo ute, fast dem gick också till joar för då var det 25 där.. det går inte att vara på Joar när det är 18 års gräns. Olerys var väldigt kul i fredags,.
Mår ni dåligt idag nu?? Imorse när jag vaknade mådde jag fortfarannde lite dåligt..hehe.. inte klokt. men det avr värt det!!..
va kul,. när öppnar det??
tess: dem första månderna växer dem ur kläderna ganska fort..det går undan=) Men det är ju olika från bebis till bebis..Men kläder kan man inte få för mycket utav,. tycker jag iaf. Kan ju vara värt o köpa lite nytt som man kan spara själv också. Men gå till den där beg.butiken..minns inte vad den hette nu=/ Och tvillingklubben??
Bara jag inte köper begagnat? Jag har köpt 1 par byxor av Anna, och en tröjja av dessie..Men annars e jag jättekänslig mot sånt! Men ni tjänar säkert bra på det.