Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hejsan! det var länge sen jag var här inne nu.. så kikar in en sväng.

Dessie: jag opererade magen dagen innan Lingon och blåbärsträffen, det var en liten sådan med tbletterna jag fick gjorde så att jag inte mådde så bra när dom slutat värka. Så jag sov medans eran träff var.

Jag var iaf i skolan under dagen (medans tabletterna verkade), det var jätte roligt och var såå kul i skolan,. kanske berodde på tabletterna? Nä men skämt o sido, så nu går jag i skolan igen!
    Jag tittade i katalogen ju,. det kanske jag sa? Fy fasen va dyra kläder lingon och blåbär hade. Sk jag vara ärlig så tyckte jag inte det var så snygga kläder heller:-/
    I vanligt fall hade dte varit skönt att komma ut,. men nu sov jag..hehe
    Hoppas ni hade dte bra!!
    Kom Gunnel dit????

Åhh shit.. dte var länge sen jag var inne här,. har 34 gästboksinlägg att svara på... hjälp!

Här e allt lungt annars,. alex e ute o går utan vagn nu,. det är jätteroligt.. men han blir aldirg trött! Han bara går o går o går..

Hoppas ni hade en bra jul och nyår! Jag fick det jag önskat mig såå länge, en filmkamera.. så nu filmar jag för det mesta

Nä ska duscha och göra morgon nu innan alex vaknar.. ha det bra alla, massa kramar!

• GladaVirre

jag har 2 st tröjjor, dom är helt oanvända, iaf den ena. Den andra e tvättat en gång... men resten vill jag nog spara. nalle puh tröjjan hittar jag inte, den har oxå prislappen kvar. Den passar väl både tjejer o killar, men jag använder inte nalle puh alls till alex.
    hmm *tänker*..

Tesslita: vill du köpa vagnen?? Den finns här när du vill!!

• GladaVirre

Nika och Noel: UNDERBART!! Grattis!! Men jag gör som du,. väntar iaf några veckor.
    Malwa: Lika mycket grattis till er!!!!!

Dessie: jepps!!,. går jag inte i skolan, har deckat i sängen eller blir sjuk igen så kommer jag självklart Jag skänker bort sakerna,. jag säljer inget.

Förutom vagnen den ger jag iväg för 100 kr,. jag har inte använt den ännu. Jag köpte den ifall dagmamman ville ha den. Men det behövdes inte,. så nu står den här lungt och väntar på Tesslita Det är din och ingen annans!! Den är paxad för dig för länge sen!

Jag köpte ju en sprillans vagn till Alex,. men den här va mycket lättare och skönare att köra med. Den är inte supermodern, men inte helt ute heller. Väldigt mjuk och skön för ett barn att ligga i, och bra förvarning,. (som dessie sa)

Tesslita: du sa det om kejsarsnitt,. e du orolig så ska du självklart få snitt. Det kan dom inte neka dig sådär. Det kommer bli bra, dom vill bara se så du verkligen ha bestämt dig så du inte ångrar dig sen.
    Jag gjorde ju snitt, för Alex låg i säte. Jag var vaken hela tiden, och det var heeeelt underbart!!!!!!!! Jag är skiträdd för sprutor och sånt, men man märker inte av nånting. Jag kna skriva min "snitt historia" till dig om du vill..?

Nu ska jag skriva en svenska uppsats..

• GladaVirre

gomorrn i stugan! snart bär det av till skolan igen, riktigt skönt att man kommit igång faktiskt!

Alex har fått dagisplats på Hinden. Där även nika och liltahler (stavade jag rätt nu?), har sina söner. så det känns bra!

Nika: vet du vart i V-ås det låg,. vilken dag skulle vi dit isånnafall?

vill ha sommar nu.... börjar lessna på kylan. Kanske kommer man i något plagg som var banlyst från garderoben den här sommaren

Annars så nojjar jag över turkiet resan, jag vågar inte längre åka dit,.hehe.
    Men den där jäkla fågelinfluensan skrämmer sk*ten ur mig,. så det blir en polen resa med en massa shoppande istället. Där kan man fynda!!
    Nää nu ska jag ut i snön,. usch

kram alla

• GladaVirre

hej ska bada med alex men svara mer snart.. men tänkte bara skreiva att vi han aldrig börja hoss dagmamman riktigt så dom e snälla mot oss med uppsägningen,. tur!!! brb!!

• GladaVirre

Då blir vi en massa som har på hinden Då kan vi berätta allt för varanndra
    Åhh nu börjar Top Model,.

Dessie: nej, vi gick på några inskolningar men det blir dagis istället. Hon passar säkert bättre för någon annan
    Norge,. hmm aldrig varit där.. verkar så himla dyrt. Men norrmännen verkar mysiga=)

Nika: jo jag hade tur,. men det gick ju inte så bra, så dom var snälla. Men jag har fyllt i uppsägningspapper iaf.
    Känns inte lönt för han har ju egentligen inte varit där,.hehe

hur många lärare har dom i grupperna på Hinden,. glömde fråga det. Det var iaf 10 barn per grupp, helt lagom!!

Någon som varit i Gdansk? Jag har bara varit i scetzin i Polen, jag tror inte det är lika modernt i Gdansk,. hoppas det finns lite kul o göra iaf förutom Zoo och vattenlandet och en massa shopping,. någon som vet? Känner inte för att titta på spårvagnar och saker från andra världskriger,.. inte så munter semester. Får offra mig den här sommaren,. ähh lyxproblem.. nu e det topmodel.. så nu e jag tyst hehe.. kram

• GladaVirre

Tesslita: det finns även enbra frissa här på toget som har dropp in och är billig, både jag o smabon ha klippt oss där för en lite peng och blev nöjda. Men jag skulle nog inte fixa mer avanserade frisyrer där. (bra info för framtiden)

Nika: missar dig på msn!! skriv rätt tid

den 4 februari så ska jag och min mamma in till Sumpan och gå på Greta Garbo, sen ska vi vidare in till sthlm city och gå på (glömt).. jag vet inte vilken tid jg åker till bålsta, men jag borde hinna, iaf slänga in kläderna. Hoppas alla e där vid 13.00 tiden!
    Är det någon som är sugen på en ny skitsnygg Deisel tröjja i strl S/M, det är en kopia men helt oanvänd,. ljusblå med vit text. Nån som e sugen på att köpa den? Jag har för långa armar.

ska till skolan nu snart

• GladaVirre

men han känner ju inte mig heller =/ och dem vagnarna som jag hittade var ju i närheten. Det är så man köper vagnar idag tyvärr. beg eller nytt. Jag ville inte sätta mig eller er i någon sits. Men hur hade han tänkt lösa det om ni inte fått tag i min vagn? Ni får väl diskutera det,. vill du ha hjälp att hitta en vagn så kna jag hjälpa, men jag vet typ bara blocket som har billiga, eller om man kollar i EP men då känner han ju ändå inte dom som säljer..hmm=/ jadu...svårt.

• GladaVirre

hon kan bara lägga ut max 1000 kr.. finns det nya kombi vagnar för det priset??
    Men den som fanns på blocket för 350 kr var ju perfekt. Den e ju mycket bättre
    än den jag har. Jag har en mindre sulky vagn som jag föredrar att köra med till vardags, den här ska han bara ha o sova i typ.
    Men den andra kan du ju ha ett tag Tess.. mycket bättre!!

nika: yes!! nu e jag här=) ska öppna msn strax!!

Är det någon som är bra på tyger!?!?!
    Jag tänkte så ihop lite sommarkläder,. jag är bra på att sy men tyger e jag kass på..alla klädtyps tips är varmt välkomna!!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!