EnköpingsTråden Part3!!!!
GladaVirre: jag fick en varning av moderatorn i början på veckan typ "välkommen hem från sjukhuset" (läs min ironi mot varningen).
GladaVirre: jag fick en varning av moderatorn i början på veckan typ "välkommen hem från sjukhuset" (läs min ironi mot varningen).
GladaVirre: vad läsa vart?
GladaVirre: alltså, jag kom ju hem från sjukhuset i måndags och när jag kollade min inbox här på FL så hade jag ett privat meddelande från en moderator om att nån hade anmält ett inlägg som jag skrivit. Det var därför jag skrev så för att det kändes som om FL välkomnade hem mig från sjukhuset med en varning.
Kan väl inte skriva så mycket nu för då blir jag väl avstängd *ler ironiskt*, men det handlade iaf om att jag "beklagade" mig över att den BM jag hade när jag var gravid med Linnea INTE lyssnade på mig så att det gick som det gjorde (med respirator + psykiskt lidande).
michanna: vi har INTE varit inne i nya Thaibutiken men det stod om den i dagens ENATidningen.
GladaVirre: jo, vi har tänkt gå till thai nån gång men det har inte blivit av.
Vi kan rekommendera både Babysim & Babyrytmik.
Med Nicklas gick vi 2 terminer Babysim och han tyckte om det.
Med Linnea gick vi 1 termin Babysim & 1 termin Babyrytmik och hon tyckte om båda.
GullMamman: jag var in i presentaffären vid Västerhallen i september och då hade de såna muggar du vill ha - jag köpte en till min man som det står "världens bästa kille" på.
Men det var som sagt i september.
NikaochNoel: tips på julklappar?! Ett presentkort på kläder eller nåt?!?!
Nån som vet hur mycket sårvätska det finns i ett op-sår? Åkte ju till akuten i fredags kväll för att det kom MYCKET!! Har varit "torrt" i helgen och igår kväll kom det en del igen (fast inte lika mycket) och nu har det kommit oxå.