Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Nika och Noel: jag tyckte att dom inte hade nåntign med andras ekonomi o göra.. folk får inte vara anonyma när dom skriver om ekonomiska problem,. vilket stör mig jävligt mycket...=(

fingerfärg har jag till alex=) Det är än så länge bara kladdigt och han förstår det inte riktigt ännu.. *jag har inte tålamod för att lära han det nu heller*
    Ja, jag tror bilen blir en hit
    En bokhylla har vi önskat oss av mormor i födelsedagspresent!!
    Men vad är bultbräda? jag känner igen det.. hmm

Dessie: kikar i din press..

• GladaVirre

dessie: vart kan man läsa det???

• GladaVirre

Dessie: "GladaVirre: jag fick en varning av moderatorn i början på veckan typ "välkommen hem från sjukhuset" (läs min ironi mot varningen). "

• GladaVirre

jasså,. vad handlade det om?

• GladaVirre

Det vill jag också veta,. va det förra helgen?? Kanske nånting idag??

• GladaVirre

Michanna: Ja!! jag har handlat där några gånger nu!! Det är kanon och man kan laga en massa gott! Med förutsättning att man har en wookpanna. Dom har god juice på burk(guava), efterätter och mycket mer. Men det gäller att fråga sig fram, och inte vara rädd för att testa.
    Ska ni göra en wook så finns det en speciell grönsak ni kan ta. Det finns i frysen/kylen och är en stor påse med groddar, stek den ganska länge (inte allt), det blir en perfekt grönsak i wooken!!
    Ha gärna med ägg i också!!!

• GladaVirre

dom har haft öppet ett tag.. hoppas det går bra för dom..

dessie: ska du inte dit??

• GladaVirre

ja, nu e det 3 affärer där, en presentbutik, en frissörsalong och thimarket. Jag vet inte om det får plats mera,. tyvärr!! Jag tycker det är synd att ICA ligger med öppningen utåt,. torget hade dragit fler människor (även till dom andra butikerna) om ICA varit inne på torget..

• GladaVirre

red Curry tycker jag är sådär... Dom har både red och yellow curry till grytor. Då är det redan coccos och allt i.. Men man får tillsätta lite grönsaker då..

Efterrätterna dom har *frukt mest*, ät dom till glass!!

• GladaVirre

nope,. tror inte dom hade den där

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!