Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Michanna: yes dom har exakt samma taxa som kommunen Så det är kanon bra!
    Men sen vet jag inte mycket mer om det.. vi betalar typ 3-400 kr?? jag pluggar ju,.

nää jag är så lycklig nu..de var över mina förväntningar.. jag var ju så kräsen när jag letade, och sa nej några gånger. Men här vill dom verkligen det bästa för barnens framtid och utbildning, precis som för mig=)

Rävelina: välkomen Det e bara att kasta sig in i diskutionerna här! det går upp och ner,. ibland blir det tyst och ibland fullt ös typ!
    Jag går också på komvux!! det är jätteroligt!! nu vet jag hur du ser ut, så vi lär stöta på varanndra..=) Typ alla som är här är inflyttade till Enköping,(invandrare) Vi är inte förvånade över det. Och det är väl ca hmm 10 st kanske.. man alla skriver inte aktivt! vi har träffats lite,. mest under sommaren, och snart ska vi ha en sälj/byt m.m träff.

Nu ska jag ut med alex och patryk

• GladaVirre

michanna,. yes det är i den nya 04a gruppen!

• GladaVirre

hehe jajjemensan! och ta bort den vackra PS looken från mig, så det blir lite halvslitet, ruffsigt så har du mig Ok,. jag är där tis,ons,tors än så länge.
    Jag pluggar webbdesign, pothoshop, svenska och engelska.. det går bra

• GladaVirre

Pysslingen AB (hinden) är ett aktiebolag, kanske samma sak som privat..
    Jag vill verkligen inte lämna bort Alex,. vem vill lämna sitt barn liksom,. får magsår bara jag tänker på det.. men för att ha hinden så hade jag kunnat betala myycket mer än vad jag gör..det är verkligen värt det. Hoppas jag iaf!!

Dessie: yes.. men kan jag kanske komma förbi imorron,. behöver lite hjälp med krämerna!!