Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Michanna: yes dom har exakt samma taxa som kommunen Så det är kanon bra!
    Men sen vet jag inte mycket mer om det.. vi betalar typ 3-400 kr?? jag pluggar ju,.

nää jag är så lycklig nu..de var över mina förväntningar.. jag var ju så kräsen när jag letade, och sa nej några gånger. Men här vill dom verkligen det bästa för barnens framtid och utbildning, precis som för mig=)

Rävelina: välkomen Det e bara att kasta sig in i diskutionerna här! det går upp och ner,. ibland blir det tyst och ibland fullt ös typ!
    Jag går också på komvux!! det är jätteroligt!! nu vet jag hur du ser ut, så vi lär stöta på varanndra..=) Typ alla som är här är inflyttade till Enköping,(invandrare) Vi är inte förvånade över det. Och det är väl ca hmm 10 st kanske.. man alla skriver inte aktivt! vi har träffats lite,. mest under sommaren, och snart ska vi ha en sälj/byt m.m träff.

Nu ska jag ut med alex och patryk

• GladaVirre

michanna,. yes det är i den nya 04a gruppen!

• GladaVirre

hehe jajjemensan! och ta bort den vackra PS looken från mig, så det blir lite halvslitet, ruffsigt så har du mig Ok,. jag är där tis,ons,tors än så länge.
    Jag pluggar webbdesign, pothoshop, svenska och engelska.. det går bra

• GladaVirre

Pysslingen AB (hinden) är ett aktiebolag, kanske samma sak som privat..
    Jag vill verkligen inte lämna bort Alex,. vem vill lämna sitt barn liksom,. får magsår bara jag tänker på det.. men för att ha hinden så hade jag kunnat betala myycket mer än vad jag gör..det är verkligen värt det. Hoppas jag iaf!!

Dessie: yes.. men kan jag kanske komma förbi imorron,. behöver lite hjälp med krämerna!!

Rävelina: hihihi..ja du vet,. jag KAN ju se ut så alla dagar OM JAG VILL Akta så du inte blir förblindad av min skönhet då!hähä.. nä men jaa,.. vad jag vill bli? Lika tuff fråga varenda gång..=/ Efter att ha pluggat upp massa ämnen så kanske jag fortsätter på en textil kurs? Kläd design kanske... Vi får se vad jag har i huvet i morgon Och du ska bli doktor, så det passar ju strålande när jag sytt ihop mina fingrar!!
    Jag tycker verkligen du ska komma på köp/sälj m.m dagen.. ta med dig lite skit bara, alltid kul att träffas lite.. alla är vi lite nya för varanndra. Jag missade Dessies sockerkaka förra gången och vill inte göra det igen!

Dessie: försten så ska jag inte längre ut den 4feb,. för mamma fick tid den 3 feb till ögonoperation..så vi fick sjuta upp det.. så nu slipper man stressa

• GladaVirre

mammavirre@hotmail.com

nu ska jag fixa iordning alex och mig,. vi ska till simhallen vid 11.00 kanske synes?
    Ha en bra dag annars!!
    kramar!

• GladaVirre

Malwa: man får klaga! Själv hade jag en lätt graviditet, lite ont i ryggen på slutet och så.. Men fy tusan så tungt det är..till nästa grav ska jag vara vältränad Så man orkar konka runt på det!

Jag söker ENKLA recept.. inget tok krongligt med 1000 ingridienser i..det ska gå snabbt och enkelt till.
    Därimot ska söker jag det kinesiska receptet, Strimmadbiff med bamuskott.. det som har har bla nere på dragon palace. Det serveras över allt, men jag hittar inget recept!!

nu ska vi till ICA Maxi.. hoppas man finner nått kul

• GladaVirre

Michanna: jo har jag testat såserna, men tycker inte det blir som i resturangen..

Glasfisken: välkomen!! Följ med på träffen som Dessie sa!!
    Nej jag har redan vagn, du menar nog Tesslita. men hon har redan fixat vagn också Men ifs, min vagn är rätt gammal, jag hade gärna kommit o kolla på din,. hur mycket tar du för den? Jag fortästter skriva snart, ska till skolan nu!! kram kram!!!

• GladaVirre

tesslita: det kommer nog finnas en massa på träffen Själv har jag lite kläder som både passar tjejer o killar.Iaf en tröjja.

• GladaVirre

Jag ser också fram emot lördag.. imorron ska jag skramla ihop en massa saker,. det blir nog inte bara babysaker.. Ska se vad jag har..

Nika: då ses vi på lördag, så får alex o noel latja lite

• GladaVirre

Glasfisken: va inte du med oss i sommras på ängen?? Känner igen dig/er.

Michanna: Vilken tur vi har Då får du vara med oss så vi kan underrätta varanndra om vad som händer..=)

Nu ska jag se Gilmore Girls, jag älskar den serien! Sen blir det någon film, ska bara koppla av efter skolan och en bra dag. Det går jättebra i skolan och det är fortfarannde lika roligt. Har en väldigt kul pluggkompis som man kan skratta brallan av sig med
    Dessie, säg till när du ska ner till komvux så kan vi slå följe. (ser du vilka fraser jag lärt mig!?! nä men jag kan varmt rekomendera det, bra miljö bla.

Nu ska jag skicka patryk till macken o köpa nånting gott till filmer

Hejsvejs!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!