• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • DreamBear

Majsanna: Följer din blogg o håller tummarna för er! Hoppas du får må hyfsat den sista biten. Snart har du en bebis i din famn

• Toppenloppan

Hej Majsanna! Härligt att du kommit så långt i graviditeten nu När jag väntade Nova mådde jag mest dåligt hela tiden, trött, ont osv.... Var orolig hur orken skulle vara när hon väl kom ut men det gick jättebra! Orken återvände ca 3 dagar efter förlossningen och även om sömnbristen sedan kom var det en helt annan slags trötthet!!!

2011 föddes vår älskade dotter efter 4 år och 6 IVF-försök. *Hoppsan* i magen BF 130608.
  • Toppenloppan

DreamBear: Vecka 13+2 idag

2011 föddes vår älskade dotter efter 4 år och 6 IVF-försök. *Hoppsan* i magen BF 130608.
  • DreamBear

Toppenloppan: Härligt!

Här är det inte bra. Fick rejäl ryggvärk och en starkare mensvärk. Känns inte alls bra. Känner mig sjuk :(

• Toppenloppan

DreamBear: Men du blöder inte?? Både förra och denna graviditeten hade jag sådan mensvärk = växtvärk att jag inte klarade mig utan Panodil.

• DreamBear

Inget blod än. Men en stark värk som kommer och går. Gör ont i nedre delen av ryggen och magen :(

• Toppenloppan

DreamBear: Ja du, jag håller alla tummar här och tror på växtvärk! OM det är missfall på gång kommer du ju inte gå och ha ont i flera dagar utan blod så om några dagar lär du veta! Ingen kul väntan jag vet!

• DreamBear

Toppenloppan: Ovissheten är det tyngsta. Men jag kan inte göra mer än jag gör. Så det är upp till andra makter. Försöker vila och ta hand om mig. En dag i taget. En timme i taget.

• Toppenloppan

DreamBear: Hur mår du idag?

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !