Halloj alla!
Har inte varit inne här och läst på evigheter så nu ska jag sätta mig och läsa ikapp hur det går för alla!
Här är allt fint, med vår rastlösa lilla madam som blir hela 7 månader den 18 maj!

Alice är en lillfis på 63 cm och 6 kg. Sen första tanden ploppade upp för en månad sen så har hon varit väldigt liten i maten, så det är mest flytande just nu. Innan tanden kom älskade hon smakisar och gröt, men jag antar att smärtan och kliet ställde till det lite.
Hon sitter själv men tiltar lätt omkull när hon sträcker sig efter något. Gåstolen är favvoleksaken nu och hon springer runt som en galning och försöker öppna lådor och jaga storebror. Är inte still en sekund, så blöjbyten och påklädning är ett evighetsprojekt nu för tiden
Hon är i den åldern nu att hon absolut inte vill vara själv, utan man får ta med henne exakt överallt och hela tiden. Försvinner man så bara in i köket för att hämta något så blir hon ledsen.
Andra saker som är roligt nu är att dra folk i håret och att lyssna på sånger och göra roliga rörelselekar.

Annars flyter allt på här och vi njuter av all tid vi har tillsammans! Det är verkligen underbart att vara fl! Oftast iaf
Nu ska jag sätta mig och läsa ikapp hur det går för er andra! Kram på er!