Inlägg från: workmonday |Visa alla inlägg
  • workmonday

Gastric Bypass (GBP)

Norrtälje har ca 4 månader från att dom fått remissen hur länge har ersta? När jag ringde hade dom kirurg möte inom 3 månader. Norrtälje hade 1 och en halv månad.
    Fyller 18 på onsdag men dom sa att de gick bra eftersom jag hinner va 18 innan allt kommer igång. Ska ringa dom imorn. Kanske kan bli lite lugnare då. Norrtälje är längst bort från mig men jag tror att dom har kortast väntetid? Tack för att ni är så snälla emot mig. Uppskattar de så mkt

• workmonday
    PruttPottan skrev 2012-01-30 23:45:28 följande:
    De kan neka om du inte är tillräckligt fet å har följdsjukdomar.

Förstår din rädsla, jag var likadan men jag fick de intyg som behövdes som de krävde och sen fick jag ett Ja =)

Om de är tveksamma, fråga vad som krävs. Då får du svart på vitt och kan ev lösa det?
    mitt BMI ligger högt över!
  • workmonday

Jag har provat allt. Jag har kämpat lika mkt som alla andra här. Jag vet att en operation aldrig får vara ett första alternativ, hade jag klarat de på egen hand hade jag aldrig suttit och skrivit här...

• workmonday
    Guacamole skrev 2012-01-31 23:35:15 följande:
    Tre veckor sen op idag. -1,7 denna vecka. Sen op -9,6 och totalt -17,1. Nöjd.
    grattis! :)
  • workmonday

fått mina papper att fylla i nu. jag är så otroligt nervös. tänk om jag inte blir godkänd?

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)