• Annaliz

bebis juli 2011 =)

Hej! Jag blev också sugen på att hoppa in här :) Hoppas jag ryms på ett hörn ;) Väntar första barnet 24 juli och ska på ul nu 1 mars. Känns otroligt spännande och nervöst på samma gång! Själv är foglossningen mitt största problem. Någon som känt av det med?

• Annaliz
    LinnaLi skrev 2011-02-20 19:04:34 följande:
    Ja, jag var toknervös för ul... Mer än med dottern =)

Har ont i rumpan, mer åt ischiashållet. Förra graviditeten blev jag sjukskriven sista månaden för jag hade en nerv som låg i kläm. Alltså dottern klämde till den. Sekunden hon var ute så försvann det. Men jag hade foglossning enl läkaren... Haha, men jag kände det inte :P
    Ahh, ja, men jag längtar ändå till att få se det lilla pyret ;)

Ja, jag tycker jag känner av ganska mycket redan så få se hur länge jag kan jobba :P
  • Annaliz

Arbetsmyran: Det där med rulla ur sängen känner jag igen :P men jag har mina bättre dagar. Det gör ondast om jag ska röra eller belasta benen i sidled.

• Annaliz

Hörrni alla julimammor! Jag tycker vi gör en BF lista och egentligen känner jag mig sist eftersom jag har bf i slutet på juli men jag börjar så får ni fylla på :)

BF juli 2011

24/7 Annaliz

• Annaliz
    limpan skrev 2011-02-22 12:34:49 följande:
    Åhh nej inte foglossning!!! :S

Annaliz: Titta läääängst upp;)

Idag börjar min 2 dagars kurs för att lära mig göra fiiina tårtblommor, spännande !! HOPPAS att jag klarar det :D

Kiira: skumt, hoppas det slutar snart!
    Haha jaha, jag hade missat det :P
  • Annaliz

Jag har ännu ingen ultraljudsbild att lägga ut, men ska på ultraljud i början på nästa vecka då jag är i v 19 :)

Tänkte att ni kunde få börja med att se min mage utifrån sett ;) Vore roligt om fler kunde lägga upp lite magbilder här :)
  • Annaliz

I v. 8 skrev jag in mig och vägde in mig på 69 kg precis. Idag väger jag 71 kg. Dock gick jag upp från 65 kg till 69 kg de första två veckorna för det var då jag hade ett kontant sug i magen och hela tiden sugen och hungrig. Nu äter jag precis som vanligt och regelbundet, dock har jag börjat äta sånt jag aldrig ätit innan :P

Vad roligt att höra för er som har varit på ul att allt är som det ska <3

• Annaliz

*de första två månaderna skulle jag skrivit, inte två veckor, hahaha

• Annaliz

Igår kom min älskade sambo hem från Sthlm där han för tillfället jobbar. Så glad jag är :)
    Å han hade tur också som fick känna på en livlig krabat inne i magen. Det tror jag han tyckte var häftigt :)
    Jag har känt rörelser från v 13 men det är först nu som rörelserna känns utifrån...

• Annaliz
    LinnaLi skrev 2011-02-27 12:02:41 följande:
    Igår kände maken på utsidan =) Känns lite roligt när han får vara "med" =)
    Ja visst är det härligt :D
Svar på tråden bebis juli 2011 =)