Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa

Maj-mammor 2005, del 3

zetika > njae, inte helt själv direkt... vågade släppa henne 3 sek medans jag tog korten... hon kan dock stå en bra stund, men jag vågar inte gå ifrån henne... Men det kommer nog snart, att hon ska börja klättra överallt

Har bestämt att hon ska 'krypträna' denna veckan, hur tråkigt hon än tycker det är att ligga på mage!!! Hihihi...

first timer > förstår att det där med vikten är jobbigt... jag har ju 'problem' åt andra hållet... måste gå ner nåra kilon istället... antar att det är lika jobbigt åt båda hållen. Fast för mig så känns ditt 'problem' som värsta lyxen, att bara gå ner i vikt sådär...
    Förstå mig rätt, antar att du har det lika 'jobbigt' som mig!!! Vi får kämpa på!!!

Miiia > ja visst har hon? Hon hade ju ökat med 700 gr på bara en månad sist!!! Älskar mat ju!!! (som mamma )
    Hur går det med hemsidan????? *nyfiken*

Näpp folks, nu blir det sängen här Natti!

• Aannaa

Men Miiia, Emilia står inte ens upp i krypställning än Hon ligger platt som en pannkaka på magen!!! Hmm... äsch, ingen brådska... skulle bara va kul om hon kunde tycka det var lite roligt att ligga på magen...

• Aannaa

Oj, krya på er Edwina & zetika!!!

Här har natten varit sådär... hon vaknar några gånger/natt o piper... sen kommer lasset (!) med bajs runt 06 o hon blir pigg Men idag fick sambon henne att somna om så vi gick upp kl 08 ungefär

Vilken gröt ger ni era små? Vet ni någon gröt som inte gillar?
    Jag har gett Emilia Nestlés äppelgröt nu och hon gillar den inte alls, spottar o fräser bara! Som synd är så har jag två oöppnade paket (köpte på rean) med samma gröt i skafferiet Ska kolla med Ica om jag kan få byta dom, men mot vilken gröt???
    Den jag vet att hon gillade är den jag började med Nestlés milda havregröt, men den är ju från 4 mån, kan man ge den iaf? Eller är den för 'tunn' för en 6½ mån bebbe?

Ska iväg efter lunch idag o träffa en kompis

• Aannaa

Kul:

Föreställ dig att du är på krogen och det kommer fram en sån där jobbig, kladdig
    jävel som tycker att han är världens mest attraktiva karl.
    När du tröttnat på hans uppvaktning säger du bara:
    -Du, jag tycker du ska flytta till Gävle.
    -Varför då, svarar han förstås.
    -Där behöver dom en bock som ingen tänder på.

• Aannaa

Alveline > ok tack... det blir nog till att köpa den milda havregröten igen Den gillar hon iaf.

• Aannaa

first timer > jag _brukar_ alltid tajma in aktiviteter innan eller efter just puré eller gröt mål, just för att det är lite bökigare att dona med ute...
    Men om jag måste iväg vid lunch då hon ska ha puré, då ser jag till att veta i förväg att det finns t ex mikro att värma maten i, annars kan det ju bli problem... Svårt o mata ute bara, finns ju sååå mkt kul att titta på

• Aannaa

Edwina > 'peta skit mellan plankorna' Iiiiihhhhh.................. Bläää

vist > var så lite så Kul att du gillar dom!!!

zetika > ja va kul att hon gillade den, ska oxå prova... den är nog bra för hennes (Emilias) lösa mage oxå

Har varit i centrum idag o träffat en kompis! Fick byta ut gröten på Ica trots att jag inte hade kvitto Så jag köpte mild havregröt, för den gillade hon ju innan iaf!

Ska snart iväg o jobba lite extra! Fick lönekuvertet idag (utbet 15/12) och jag får 1224 kr extra denna månaden Känns grymt bra!

Vad har ni haft för er idag?

• Aannaa

Näe... jag glömde visst läsa två sidor I´ll be back

Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3