**Den stora feta LCHF-tråden**
Hej!
Får man hoppa med här? Har kört GI rivstart i 6 dgr men har kommit på att det är samma sak som LCHF..... Iaf äter jag som LCHF så jag får väl döpa om det då! Vad är egentligen skillnaden på dessa två?
Har innan provat nutrilett och diverse pulverdieter.. Och det fungerar inte för mig, som för många andra. Visst jag går ner i vikt, men jag är inte människa av det!! Även provat GI förr! Tappade då 5 kg på 2 veckor.. Sen satt jag i soffan och åt potatis som godis en dag. Hoppas att jag klarar mig bättre den här gången:D Jag kan säga att det känns bättre och jag har tänkt att köra till jul först och mitt första mål är att då har tappat minst 10 kg!
Jag har iaf ätit LCHF i 6 dgr nu. Vägde mig efter 3 dgr och hade då tappat 2 kilo!! Taggad man blev av det! Nu är det bara att fortsätta med det här:) Jag vet att jag kommer att fixa det här! Vill ha tillbaka min gamla kropp så gott som det går:) Ska på bröllop i Feb och det triggar mig enormt! Vill kunna köpa en klänning i ett par storlekar mindre då:)
Skulle vilja fråga hur okej det är att äta bär? Och hur mkt? Åt hallon med vispad grädde igår och det va såå gott! Äter oxå 2 rutor 70% choklad till mellis varje dag.. Har svårt att äta regelbundet, hur viktigt är det?