• rödnos

**Den stora feta LCHF-tråden**

Tycker det Zytomierska var riktigt bra. Trist att en bunt bittra brudar ska sitta här och baktala en person som står för samma saker som ni själva. Man skulle kunna tro ni är avundsjuka. nej, kolla igen och kolla på Eftersnack oxå. Hon var ju bra!

• rödnos

Loreena - tyckte jag med men tyvärr är det ju alltid så i speciellt det programmet. :( lite dålig moderator på att dirigera oxå gör ju inte saken bättre.

• rödnos

Faile - självfallet måste man inte det men om någon gör något bra behöver man ju inte dissekera det i minsta detalj för att hitta fel utan kanske bara inse VAD man stör sig
    På och om det har koppling till det som är relevant.
    Annars lyser liksom avundsjukan bara igenom.

• rödnos

WOW - FL är verkligen skumt! Jag kommenterade ang bitterheten, i en annan tråd (full av bittra brudar ) men det hamnade här??! Sorry chicas! 

• rödnos

Hur äter man för att nolla?
    Allt innehåller väl en liten del kolhydrater? Men hur gör man för att nolla så nära som möjligt?
    Skulle nog behöva testa ett tag för att se om det kan få igång min minskning igen.

• rödnos
    The Kittycats skrev 2012-01-20 20:01:30 följande:
    Det finns en och annan färdig veckomeny om du går in på KiF. Jag hittade en där som jag körde rätt mycket efter.
     Nu blev det nog inte helt ren "nollning", men jag siktade på det. Men t.o.m i ost finns det ju kolhydrater, så i praktiken blev det nog mer UFO (om man ska hänga upp sig på korrekta benämningar). Men det var rätt trist, och för min vikt hände det inget speciellt. Men alla kroppar ju olika, så testa kan man ju alltid...
    Vad är nu KiF då?
  • rödnos

Örk, ja det lät ju sådär får man säga. :(
    Inte min grej alltså. :))
    Får köpa nytt batteri till vågen imorgon och börja ha bättre koll på hur mycket jag äter.
    Lite för glad i kött tror jag. :)

• rödnos

Kommit igång med träningen igen och JÄVLAR så hungrig man blir! Haha!
    Grym energi dock!!!

• rödnos

Jag undrar om jag gör fel...
    Får så många olika tips och uppmaningar att jag tycker det känns svårt att veta vad som är "korrekt".
    Jag tror jag äter för mycket fett och att jag därför inte går ner. Sista vecka ficka jag UPP 7 hekto?!? Började träna igen och vart skithungrig så jag ökade på med smör för att bli mättare men gick alltså upp?! Hur gör jag? Nån som vet och inte bara svamlar för att skriva?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**