**Den stora feta LCHF-tråden**
Ja jag hittade Matdagboken men deras app funkar bara för androidtelefoner. Tydligen kommer en iPhone version "i början av 2013". Torde ju vara snart då. Den verkar bra? Är det värt ett medlemskap?
Ja jag hittade Matdagboken men deras app funkar bara för androidtelefoner. Tydligen kommer en iPhone version "i början av 2013". Torde ju vara snart då. Den verkar bra? Är det värt ett medlemskap?
kan ju tillägga att jag själv tycker det är lite konstigt att jag inte verkar ha ett större energibehov nu som helammandes mamma men det kanske blir så på lchf?
en glad nyhet är iaf att sonen blir mycket nöjdare på mjölken sen jag började! Amningsmottagningen på Mölndals BB vart inte förvånade utan sa till och med att de kommer börja rekommendera mammorna att äta LCHF.
Jag ser även på den mjölk jag pumpar ur att mjölken är fetare nu! inte så märkligt kanske men jag är jätteglad att kunna äta LCHF igen. mår tusen ggr bättre!
Jisses! 3 barn under 4 år!!! Bara det går man väl ner i vikt av?
Grymt jobbat med 1.6!
Jag har en karréstek i ugnen som kommer serveras med vitlökssmör och feta-sallad.
Slår på stort och dricker bubbelvatten till! Whoho!
Jag verkar inte tappa så fort.
Kan det vara hormoner efter förlossningen kanske?