Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi
    Martina 76 skrev 2012-04-26 20:02:24 följande:
    Här i stan (Västerås) finns det kokosolja på båda Ica Maxi. Det finns tom två fabrikat att välja på. Jättestor prisskillnad men båda är ekologiska och ok att äta.

Kokossocker har jag aldrig hört talas om - vad är det? 
    (bor också i västerås =))
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi
    sara1981 skrev 2012-04-28 12:15:33 följande:
    Idag är dagen jag nått den målvikt jag satte upp för mig själv när jag startade i januari!
    Jag hade som mål att nå hit till midsommar, men det gick ju fortare än så.

11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi

Jag jobbar delad tur fredag, lördag o söndag. Det innebär över 2mils cykling/dag! Låter bra det! =)

Längtar till måndag när jag ska väga o mäta mig. Känns som magen är mkt mindre. Besviken jag kommer o bli om det inte är så! =)
    Har fortfarande dubbelhaka o valkar på ryggen! Blä!!!

• LokesMammi

Inte minskat ngt runt magen på 1 vecka. Känns helt värdelöst. Känns som att jag har minskat, men icke! Helt surt! Bara minskat 1.6kg på en vecka! Usch! Känns helt omotiverat nu!!!!!!

• LokesMammi
    Stronza simpatica skrev 2012-04-30 04:33:19 följande:
    Sparar denna tråd så jag hittar den sen när jag slutat amma och börjar jag med;)!
    Du kan väl äta lchf fast du ammar? Man bantar inte utan lägger om kosten! =)
    Eller är jag helt ute o cyklar? =)
  • LokesMammi
    NornaB skrev 2012-04-30 08:58:00 följande:
    Men minus 1,6 kg är väll jättebra!
    stjierna skrev 2012-04-30 08:58:35 följande:
    HUR kan -1.6 kg på en vecka kännas omotiverat? Jag hade varit lycklig!
    För lite! Går för sakta! :(
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**