jeng skrev 2011-04-04 10:43:29 följande:
Vad duktiga ni är allihop som orkar ta nya tag efter en dålig helg!!!
Får man vara så fräck så att man frågar hur ni tycker att ni påverkas av fusket? Alltså inte viktmässigt eller så, utan kanske rent mentalt, och rent kroppsligt. Blir ni kolhydratbakis osv, och hur känns det i huvet? Känns det jäklaranammma, eller känns det lite hopplöst ibland när man ska ta nya tag?
Jag är så orolig över eventuell baksmälla eller liknande att jag kan känna mig nästan manisk i att inte fuska ibland. Önskar ibland att jag kände att jag hade lite mer svängrum...
Jag har tyvärr märkt att jag är känslig mot choklad

Åt lite för mycket chokladmousse i fredags vilket gav mig rejäl huvudvärk på lördagen. På kvällen åt jag en pizza av någon konstig anledning, det var inte alls gott och jag ångrar det såklart. Men faktiskt så har jag inte märkt av det alls, inte sur och irriterad som jag brukar bli, och igår hade jag folk hemma på middag men skötte mig exemplariskt trots helgens fusk! Väntar med vågen ett par dagar dock, på mig tenderar vattenkilon komma ett par dagar efter fusk, lätt att man glömmer det och blir besviken.
Det blir mindre och mindre intressant att fuska faktiskt, kanske börjar bli vuxen
Och jag har aldrig haft svårt att börja om igen efter fusk, men när man väl börjat fuska är det lättare att göra det igen tyvär.