Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej idag ska jag äta rester från igår köttfärsås och kokta grönsaker och imorgon  blir de lax

• Maddisen80

Hej jag måste erkänna mina synder idag ska jag dricka cider med min sambo och 2 kompisar och vi ska spela buzz och sjunga lips. Sen ska jag äta grillad kyckling och grönsaker. Min enda motion idag är att jag håller på att tvätta bor på 3e våning utan hiss.

• Maddisen80
    P28 skrev 2011-03-26 11:02:21 följande:
    testade kokospannkakorna till frukost för första gången. Ingen hit för mig! Blev era mer som amerikanska pannkakor?
    När jag gjorde kokospannkaker så blev inte min en hit helelr de smakade bara kokos
  • Maddisen80

Jag åt en glutenfri kebabpizza idag har inte ätit pizza på länge och har druckit en cider palla inte mer cider. imorgon blir de lchf igen

• Maddisen80
    nassu skrev 2011-03-27 18:49:22 följande:
    Hej! Jag fixade till "salta" kex idag som jag kom på att jag gärna skulle äta med olika ostar! Samma pizzabotten som jag brukar använda så lät jag torka i ugnen en stund på eftervärme, efter att ha skurit dem i små bitar.  Kanske inte något revolutionerande för er vana LCHF:are men för mej så kändes det så kul att hitta nåt snacks som inte innehåller mycket kolisar ALLS!
    Sedan fixade jag till några ost -chips oxå genom att lägga ost i högar och ha att smälta i ugnen. Peeeerfekt!

I fredas gjorde jag dessutom hallonmuffins från min lchf kokbok som jag var helt nöjd med. Känns verkligen roligt när man märker att det finns saker som man kan unna sej mellan varven!

Har dessutom nu i två dar ätit mindre och varit mättare än på länge! Jag hoppas de e min kropp som nu fattat vad som är på gång och att det fortsätter i denna bana!!
    Hej de lät väldigt gott du har lyxat till dig med lchf
  • Maddisen80

Hej idag har jag varit och simma, till middag ska jag ha kassler och bearnaisås och zuchinnipasta,de ska bli så gott :) jag ska väga mig imorgon hos dsk

• Maddisen80
    Denebola skrev 2011-03-30 17:30:01 följande:
    Funderar på något gott till kvällen, jag har fredagskänsla (kan ha att göra med att jag reste hela helgen så det blev inte riktigt helg för mig förra veckan). Undrar om jag ska våga mig på THE kladdkaka, fast då måste jag nog halvera receptet, vet inte om jag törs Tyst
    hej köp möllers ölkorv, fetaost och oliver.
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**