**Den stora feta LCHF-tråden**
Blir det en hit tror ni? ;)

Har ni sett nya artikelserien hos Expressens söndagsbilaga?
" Nu är det bevisat. Fet mat gör dig frisk och smal!"
Har bara skummat igenom artikeln, ska lägga dottern nu. Men den verkar bra mycket bättre än den om fett som var i Buffé....
Aj aj aj vad jag har ont i halsen! Och jag som egentligen skulle börja packa inför vår resa till Sälen, men jag orkar bara inte.... Hela kroppen värker, buhu. Och eftersom sambon jobbar kväll så blir det inget packande alls.
Nu har det blivit glass till onda halsen, känner inte att jag orkar bry mig.... Mitt nuvararande delmål var ju att jag skulle kunna ha mina skidbyxor, och inte behöva använda mina tjockis-skidbyxor som jag hade förra vintern när jag var gravid. Men spelar roll nu liksom...
Och inte har vi kunnat bestämma maten med mina föräldrar, vi föreslog en meny som även jag skulle kunna äta med lite andra tillbehör. Men tydligen är det svårt att bestämma sig, så inget är handlat fortf. Suck!
Och inte har jag orkat baka de pones jag skulle ha med mig *gnäll gnäll*.......
Hej alla i tråden
Nu är jag hemma igen efter en vända i Sälen, och känner inte att det finns en chans att jag kan läsa ikapp...
Maten gick rätt bra, fram tills hemresan igår. Det bara var McDonalds som hade öppet sent på kvällen och vrålhungrig som jag var blev det en hel meny + en glass. Det konstiga är att jag inte har känt av något i magen idag, vilket jag brukar "dagen efter"....
Någon som har ett bra recept på våfflor som inte smakar för mycket kokos? (men det gör inget om det är kokos i om ni förstår)