Denebola skrev 2011-04-05 20:36:20 följande:
Haha, NU såg jag vad som var fel med meningen Påskharen är väl för att ägg inte värper målade ägg! Jag tyckte liksom att något kändes fel, men nej, det stod inte målar värpta ägg, så då släppte jag det och gick vidare
Det är HÖNOR som inte värper målade ägg (och jag tror inte de målar värpta ägg heller)

He he
Jag tänkte faktiskt på det, men efter allt blaj om Annorna ville jag inte vara en Pet-Maja
Kul dock att jag inte märkte det roliga i kinesen som trodde att vi firar att jesus blev korsfäst. Jag läste så snabbt (+ trött?) att jag tänkte att det är väl så det är....
Kaya: Ang fakir så hittade jag en väldigt god veckomatsedel antingen när jag googlade, eller om det var när jag var inne på Kif. Iaf så borde det gå att söka rätt på igen, fö tyvärr sparade jag nämligen inte sidan.
Nu står jag och bakar kokostoppar. Ska till en kompis imorgon som försöker gå ner i vikt enligt vanliga lågkalorimodellen. Men hon sa att hon skulle laga lunch till mig "utan kolhydrater", men jag vet ju inte vad det blir. Fick nyss ett mess med frågan om jag äter morötter, jag sa ja. Vill ju inte vara hur jobbig som helst, jag tycker det är gulligt att hon anstänger sig. Min plan är iaf att äta mig ordentligt mätt innan jag åker härifrån, så att jag inte är hungrig och äter för mycket ifall det är mat med mycket kolhydrater.
Det är en stor fest 22:a, och till den skulle jag gärna vilja komma i en av mina gamla klänningar, så jag känner att jag måste vara lite petig.