**Den stora feta LCHF-tråden**
Just nu vill jag bara kasta mig över en burk ben & jerrys o låta tårarna flöda o tröstäta. Jag tröstäter alltid när jag mår dåligt o nu fick jag veta att min älskade lille pojk som jag var au-pair åt dog igår. Jag hyperventilerar o huvudet sprängs snart.
Usch vad hemskt!! Beklagar sorgen!

Jag tror att det kan vara bra att se om andra mår som en själv, för det är lätt att man bara vill skriva om det som är bra, men inte om man mår lite dåligt. Om man delar med sig av det så kanske vi upptäcker att fler mår dåligt på samma sätt och så kanske någon har kommit på vad som hjälper för dem?
Jag kan börja.
Jag får lätt ont i huvudet, om jag inte dricker mycket och äter salt. Jag snackar om att jag måste dricka 2-3 liter per dag och äta något som är mycket salt, eller helt enkelt ta lite salt i handen. Detta hjälper ibland, men inte alltid.
Jag blir uppspeedad och orolig ibland på kvällarna, vet inte om det är magnesiumbrist, men då äter jag någon extra tablett.
Jag får ont i lederna när jag slarvat med magnesiumet
Jag har också ofta huvudvärk numera (just nu också tyvärr) och jag får ofta oroliga ben speciellt på kvällarna. Brukar missa magnesiumtabletterna tyvärr. Tvåan på toa görs max två ggr per vecka och det känns på tok för lite. Det är mina negativa upplevelser efter jag startat med LCHF. Någon speciell energi känner jag inte heller av, men om det är ett resultat av för hård arbetsbelastning eller inte det vet jag inte.
Huldaskarin: Grattis!!!