• Såphia

**Den stora feta LCHF-tråden**

tiittii: grattis i efterskott! Nya friska tag. Man måste få festa loss ibland. Säkert mes vätska du lagt på dig.

Spökplumpen: i veckan har jag också lagt på mig vikt för att sedan till slut släppa lite. Vi får hoppas det släpper rejält nu när mensen slutar mot slutet av veckan.

• Såphia

ollebulle: jag hade den känslan efter min första mbt. Har inte blivit en andra mbt pga det. :)

Nu har jag gjort en lasagne till familjen och en lchf lasagne med zucchini till mig. Luktar underbart.

• Såphia

Vilket suuuug jag har!!! Helvetes menssug.... Ölkorv, babybell och två rutor mörk choklad uppätit. Hoppas det släpper nu.

• Såphia

To late. :) Varken MBT eller äggmjölk är nått att hänga i julgranen enligt mig. Men nu är jag inte sugen mer. Nu är jag illamående...

• Såphia

Idag har jag huvudvärken från helvetet!! Förkyld och första feberfria dagen. Tryckt i mig Ipren. Strax kaffe och frukost. Hoppas det släpper sen.

Ang vågar så visar min också olika i badrummet pga lutningen på golvet. Den är dock inte megakänslig. Ninis, din våg är nog på upphällningen. Dax att byta? En våg ska klara att tas fram och flyttas.

• Såphia

Vad gäller kokosolja så gissar jag att det handlar mkt om vilket märke man köper. Mitt har en äcklig smak men inte alls som kokos (som jag älskar). Jag kommer handla nån annan nästa gång sen testar jag mbt igen.

• Såphia

Vi är en stor familj med tre tonåringar och en fyraåring och så vi och vi ligger på ca 6000:- per månad tror jag. Ibland mer och ibland mindre.

Upp hundra gram idag. Känns lika dåligt varje gång vågen pekar uppåt. Men hundra gram är vad det är. Inget att hänga läpp för.  

• Såphia

Usch vad jag är otålig. Jag vet att man inte får känna så men 0,4 kg ner på snart tre veckor!! Hur lite som helst.... Inget fusk eller nått.

• Såphia

Jag äter nästan alltid det familjen äter. Minus pasta, ris, potatis osv. Lchf anpassar också maten så jag slipper reda på mjöl osv. Jag tycker det är jättekul att googla recept och prova mig fram. Har också flera lchf kokböcker.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**