**Den stora feta LCHF-tråden**
Byggd av bomull: jag gjorde en häromdagen med apelsinchoklad - romerska bågar-feeling! Mums!
Byggd av bomull: jag gjorde en häromdagen med apelsinchoklad - romerska bågar-feeling! Mums!
Åh, russin.... i lussekatter... Ååååhhhh...
Jag håller med Ninis. Jag tror hon på riktigt inte förstår varför vi blir upprörda.
Jag vaknar också halvsjuk - täppt i näsa o bihålor.. :/ men ute vräker snön ner så jag är glad ändå!! :D
När jag har kört 24-timmarsfasta så kör jag kvällsmat - kvällsmat. Jag klarar inte av att lägga mig hungrig ;) hsr gått ner mellan 0.8-1 kg varje gång :)
Alltid Daph: japp, den håller sig borta. Man får se till att inte överäta på kvällen efter fastan bara - det är lätt att laga lyxmat o vräka i sig o det är inte tanken med fasta ;)
Självkontroll att kunna hålla dig! Hade jag aldrig lyckats med, men så är jag inne i träsket att väga mig varje morgon och varje kväll för att kolla hur olika matprodukter påverkar mig ;)
Åh, idag fick jag tillbaka min vigselring som varit inne på förminskning (ännu ett plus med viktminskning! ;)). Jag har inte reflekterat över hur mycket jag saknat den!! :)
Jag har kommit in någon slags negativ spriral där jag verkligen inte är sugen på något lågkolhydratskostigt alls, men däremot vill vältra mig i lussekatter, knäck, julmust, glögg, chips, godis, kakor o fikabröd.
Det suger, jag blir nästan deperimerad!
Jag är inte sugen på pasta/potatis/ris... Det är liksom det söta jag vill ha..
Jag får nog göra lite ostchips för att döva 'smärtan' ;)