**Den stora feta LCHF-tråden**
Tack Linda5. Har förvisso ingen tork men ska nog köra ett test i ugnen :)
Tack Linda5. Har förvisso ingen tork men ska nog köra ett test i ugnen :)
Jo, varmluft har jag. Får be maken handla i em så jag kan testa. :)
Hittade ett recept där de skulle vara inne på 200 grader i 8-10 min men kanske ska testa din variant istället.
Kanske testar båda varianterna! :) Maken och jag är peppade båda två så imorgon blir det salamichips, ett par ostchips och några grönsaker med lite vitlöksdip.
Sååå mycket bättre än lösgodis! :)
Hur är fritering inom LCHF? Att man skippar all fritering och så förstår jag men är olja okej?
Typ att fritera grönsaker? Insåg att jag inte riktigt vet hur det funkar. :)
Ikväll blir det Melodifestivalen här. Barnen sover (sista snart) så jag börjar förbereda plockgott.
Grönsaker med dipp, hemgjorda köttbullar och bearnaise, ostchips, salamichips, brieost och fröknäcken och lite smått och gott.
Åh herregud, fick en smärre chock när jag trodde att du gav 589:- för den!!! Haha!
Åhhhhh va jag har sug efter allt kag inte borde äta idag!!!
Syndade igår men vågen visade -1,5 kg denna vecka ändå, strikta tag igen!
Ni som dricker Celsius - i vilket syfte? Inför träning, som läsk osv. Den finns inte här i stan men blev nyfiken :)
Mitt cocosa-kokosfett är snart slut och slut i hälsokosten här. Är det någon som har koll på om varianten från kung markatta funkar istället? Den finns på Coop :)
Är det någon som vet om man kan göra maränger med sukrin/stevia?
Vi ska ha gäster på lördag och funderade på om msn skulle kunna göra en LCHF-vänlig pavlova...
Jo jag googlade, tänkte mest om någon hade ett beprövat kanonrecept ;) Testae mig fram lite :kr