• Hanniz

**Den stora feta LCHF-tråden**

Haha, ja den är ju verkligen så goood!

LokesMammi, jag har en liten kaka (40 gr) med bär hemma. Jättegod! 19 gr kolh/100 gram.

• Hanniz
    LokesMammi skrev 2013-03-05 20:20:24 följande:

finns det en sån liten? min är på 85g. 18,7g/100g

Japp, jag köpte min på hälsokosten. Fanns även någon annan sort, eller två tror jag. Nån med crisp och så någon med vit choklad tror jag. SAmtliga i denna lilla variant
  • Hanniz

Här har det blivit lite provbak på morgonen, frukostfallor inför helgen. Riktigt bra blev dem!

• Hanniz

Ja precis Ninis - jag tycker att det är jättegott! Glad Min standardfrukost - rysk yoghurt, 1-2 jordgubbar och ngn msk kokoschips. Och idag då även en liten bit bröd.

• Hanniz

Japp det har jag. Dock så är inte allt LCHF eftersom att jag bakar och grejar till vänner och så men.... Bara så att ni vet sådär i förväg :)

www.allagodating.se

Har precis lagt upp frallorna!      

• Hanniz
    Ninis skrev 2013-03-06 09:30:41 följande:
    Hanniz,
    Har inte tänkt på att man kan ha kokoschipsen i yoghurten. Vet du hur många kh det är per 100 g i kokoschips?

Kikade på min påse nu. (Sellton) Ligger på 6,4 /100 gram. Jag mätte också nu och jag har 5 gram/portion så det blir ju inte alls mycket.

Jag tycker att det är supergott, krispigt och gott med lite kokos Glad  
  • Hanniz

Hungern/suget kom krypandes här så nu blir det en kopp te med kokosfett och ett finn crisp med mkt smör och ost. "Väg-dag" imorgon så jag ska inte falla för nåt skräp :)

• Hanniz

Jippie! -1.9 kg denna veckan och sen 28/1 har jag tappat 8 kg! Så skönt! Och så är nu äntligen de 12 kilona borta sen dottern föddes i oktober.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**