• Hanniz

**Den stora feta LCHF-tråden**

Nej Stierna, stanna!

Jsg föll i helgen men nya tag idag!

• Hanniz

Åh jag har en svacka!! Äter visserligen LCHF men det slinker ner sånt som det inte borde... Vikten håller sig stabil och jag går inte upp men måste strama åt mer.

Om några dagar kommer maken hem så då kan vi köra tillsammans och peppa varandra.

• Hanniz

Bor i Skåne men har maken på konferens mitt i centrala Sthlm.... Han skulle flyga hem ikväll men vi får se hur det går. Ser ut som att planet ska lyfta från Bromma men det finns inte en chans att få en taxi.

Så han får kanske ta en hotellnatt till och sp hoppas kag att det lättat tills dess...

Ikväll blir det förresten fläskfilé och rättikagratäng :)

• Hanniz

Den här veckan är skit rent LCHF-mässigt. Nya tag! Går inte upp utan står still, alltid ngt när man vet att man ätit "fel".

Ska minsann kämpa vidare!

• Hanniz

På måndag kör jsg rejäl omstart efter en vecka med mkt fusk. Supermotiverad!

• Hanniz

God jul på er!

Ett tag sen jag var här, det blir nystart efter nyår. Har inte gått upp men inte gått ner. Ska bli skönt att komma igång igen

• Hanniz

Tillbaka på LCHF, iaf liberal sådan, efter uppehåll i december. Skönt att vara igång! Rysk yoghurt, hallon, paranötter och en kopp te med kokosfett till lunch - mkt bra det! :)

God fortsättning!

• Hanniz

Behöver lite recept-tips. Vi ska ha gäster på lördag och skulle behöva bra recept på fläskfilé samt en riktigt god efterrätt. :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**