• Hoppet 3

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ikväll ska jag äta ost fondue . Solig 
    Tips på vad man kan ha istället för bröd som man normalt har när man ska doppa.
    Eller om de finns ngt bröd som man kan baka till att ha som doppmaterial.......

• Hoppet 3

Är de ok att dricka buljong... Är sugen på de och inget annat. Har feber och mår kasst.

• Hoppet 3

Sara 1981 eller någon annan ....

Vilken fastekur kör du? Behöver en hårdkörare nu då jag har gått upp så otroligt mycket sedan operationen då jag mest varit still och stoppat i mig kh rika glassar och salt lakrits. Mår inge bra på att se att jag behöver 1 hål extra på skärpet. Glad Påsk

• Hoppet 3

Är powerwalk 45 min ok som motion? Har svårt efter operationen att skutta el hoppa just nu. Ngt vill jag ändå ta mig för. Måste gå ner i vikt igen då jag gått upp 4 kg på 2 månader då jag inte rört mig ngt alls samt stoppat i mig godis samt glass som jag vet inte är ok men ville ha. De straffar sig så jag får skylla mig själv. Tar nya tag nu och hoppas på viktnergång först och främst samt att min mage ska komma i ordning igen!

• Hoppet 3
    stjierna skrev 2012-04-09 00:10:15 följande:
    Hoppet 3: eller så visste kanske ingen svaret på vad du frågade? ;)
    Tack Skrattande
    RebornEve skrev 2012-04-09 06:43:14 följande:
    Hoppet 3: jag vet inte vad du gjort för operation men klart promenader är bra :)
    Simning är oxå bra träning men man slipper hopp och liknande :) men du kanske inte får simma ? Som sagt vet ju inte vad du gjort för op.
    Har gjort en ventrikel op. Alltså i hjärnan.

Ok då är PW helt ok som motion. 
    Ska bara få fason på maten också.Glad 
    Har nu i påsk ätit lite mycket kollisar.

• Hoppet 3
    stjierna skrev 2012-04-09 08:08:47 följande:
    Hoppet 3: jag har för mycket övervikt (och noll kondition) för att springa, så jag brukar promenera i rask takt. Jag vet inte om det är det bästa, grymmaste man kan göra, men jag tänker att all motion är bra motion och kag vill inte tappa suget med att träna gör hårt när jag är SÅ otränad :)
    Jag ska PW som motion nu i början. Sedan när jag känner mg stark nog så ska jag börja styrketräna oxå.
    Springa är inte min grej...Glad

Ni som fastar....hur går de? Har de givit er resultat?
    Ska försöka mig på detta men vet inte vilken fasta som kan vara mest idealt för mig. 

Behöver nog chocka kroppen "hjälp" Solig
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**