**Den stora feta LCHF-tråden**
Hannnas: var ska du gå? :)
Hannnas: var ska du gå? :)
Hannnas: vad roligt :) vad ska du "göra sen", när du är klar?
Mot Ängelholm för att träffa Anna Hallén! Spännande ;)
WOW. Så mycket jag lärt mig idag, helt sjuuukt vad man inte ksn om sin egna kropp! Jag är lite pånyttfödd ;)
Hannnas: du kommer lära dig minst lika mycket på måndag ;) det är många 'aaahaaa' och 'ja men såklart' när jag aplicerar det på mig o mitt matmönster :)
TomMon: ingen föreläsning (eller ja, på sätt o vis). Det var första dagen på min kostrådgivarutbildning :)
Hannnas: mars/april nån gång tror jag :) hur länge håller din utbildning på? jag råkade också gå med på en utmaning från Anna; inte väga mig förens utexdagen... Hua... Hur ska jag klara mig ifrån min våg??? :S
TomMon: ja, det är väldigt intressant faktiskt :) det var länge sedan något intresserade mig så helhjärtat som det här!
Hannnas: absolut, vågen stressar mig säkert mer än jag tror. Det är bara det att det har blivit en vana, och jag är ett kontrollfreak! ;)
Du skulle läsa hos mfgruppen, va? Vem har ni som föreläsare?
Hannnas: det finns säkert på nätet annars ;)
Ja, det där lilla kontrollfreaket inom mig ställer till med mycket, men är ju super i exempelvis jobbsamanhang ;)
Ninis: en hel massa faktiskt :) om hur mycket hormoner påverkar oss, om nervsystemet, om varför "mer fett!" Inte alltid är lösningen när viktnedgången inte kommer igång, om vitaminer o mineraler.. Ja, en liten djupdykning i de ytkunskaperna jag hade, helt enkelt :)