**Den stora feta LCHF-tråden**
www.hjalpstickan.se/
hjartekatten.blogspot.com/

Alltså, nu gör ni så där igen Jag HINNER inte läsa ikapp
Men jag har skummat lite granna och världens jättekram till Nallebjörnis (var det va?) som lider av effekterna av ryggmärgsprovet...
Idag har varit en bra dag, trots godissug... jag hoppade chailatten på stickcaféet idag och tog en cola light istället. När jag kom hem så tog jag resten av bountyfyllningen ochtror faktiskt att jag ska skippa chokladen hädanefter och bara käka fyllningen när jag får godisgravings, yttepytte med kolhydrater....
Nu ska jag ta en dusch och så ska jag gå och lägga mig i mitt sovrum där det är 23 grader varmt *äcklitt*
Jag såg någongång på tv hur någon gjorde ostsnacks... man skär kuber av ost, lägger dem på en tallrik, på med favoritkryddan typ timjan, mejram, basilika osv alltså gröna kryddor, in i micron tills osten har smält och så har man ostchips typ...
Idag har jag ÄNTLIGEN kommit ut och gått!! Första gången på säkert 3 veckor som jag har kunnat gå ordentligt, och på nåt sätt har konditionen blivit bättre fast jag bara suttit och stickat Idag klarade jag tom jogga någon kilometer, men det är inte att rekommendera i amningsbh
Idag hade vi avslutning på kyrkis och alla grillade korv och bara mölade in kolhydrater, ja, mina barn också så klart, men jag höll mig till skagenröra, tonfiskröra och skinka dessutom festade jag loss på en Naturdiet caramel, 16 gram kolhydrater som knappt var goda ens så den hade jag kunnat skippa...
Jag älskar också att baka och har väl tur i oturen att jag har en son som är glutenintolerant så jag måste baka till honom för att han ska få bröd som är gott och som inte behövs tigersåg till för att han ska kunna äta.... så här bakas i massor ändå